خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام شد:

درمیشیان از ایران مهاجرت نکرده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۲۶

رضا در‌میشیان فقط جهت شرکت در جشنواره آسیا پاسیفیک از ایران خارج شده و به زودی به ایران بازمی‌گردد.

بعد از اکران نشدن فیلم عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان این کارگردان کمتر در فضای رسانه‌ای ظاهر شد و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون مهاجرت وی از ایران از سوی برخی سایت‌ها مطرح شد اما غلامرضا موسوی این مسئله را کاملا تکذیب کرد.

سیدغلامرضا موسوی که به عنوان تهیه‌کننده در فیلم بغض با رضا درمیشیان همکاری داشته با تکذیب مهاجرت رضا در می‌شیان از ایران گفت: رضا در میشیان فقط جهت شرکت در جشنواره آسیا پاسیفیک از ایران خارج شده و به زودی به ایران باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه با پایان یافتن این جشنواره درمیشیان قطعا به ایران بازخواهد گشت؛ گفت: شب گذشته با وی گفتگوی کوتاهی داشتیم و پیرامون وضعیت سینما و همچنین راهکارهایی که برای حل مشکل فیلم عصبانی نیستم وجود دارد، گفتگو کردیم.

رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان افزود: درمیشیان اعلام کرد که به محض آنکه جشنواره آسیا پاسیفیک در هفته‌های آینده به پایان برسد به ایران بازخواهد گشت و پیگیر مسائل فیلم عصبانی نیستم و همچنین ادامه فعالیت در سینمای ایران می‌شود.

جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک یک جشنواره فیلم است که هرساله در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین‌المللی اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم(فیاپف) که از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون برای میزبانی تعیین می‌شود، بر‌گزار می‌شود. این جشنواره که از سال ۱۹۵۴ آغاز به‌کار کرده است، به سینمای کشورهای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام اختصاص دارد.

فیلم سینمایی عصبانی نیستم در جنشواره آسیا پاسیفیک در سال ۲۰۱۴ با فیلم‌های لویاتان(روسیه، آندری ژویاگینتسف)، خاطرات روی سنگ(کردستان عراق، آلمان، شوکت امین کورکی)، مالک‌ها(قزاقستان، عادل خان یرژانف)، خواب زمستانی(ترکیه، فرانسه، آلمان، نوری بیلگه جیلان) رقابت می‌کند و همچنین در بخش بهترین بازیگر مرد نوید محمد‌زاده بازیگر این فیلم با «ماهندرا پررا» در ۲۸(سریلانکا)، «لیائو فان» در ذغال سیاه، یخ نازک(چین)، «دیوید گولپیلی» برای کشور چارلی(استرالیا)، ‌ «کلیف کورتیس» برای اسب سیاه(نیوزلند) رقابت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز