خبرگزاری کار ایران

عوامل «میهمان داریم» راهی مشهد می‌شوند

کد خبر : ۲۲۹۶۲۴

اکران فیلم «میهمان داریم» آخرین ساخته محمدمهدی عسگرپور از ۲۱ آبان ماه در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است و به زودی عوامل این اثر سینمایی برای نمایش‌های مردمی به شهرهای دیگر سفر می‌کنند.

پرویز پرستویی بازیگر، محمدمهدی عسگرپور(نویسنده و کارگردان)، منوچهر محمدی(تهیه‌کننده) برای نمایش فیلم «میهمان داریم» راهی مشهد می‌شوند.

به گزارش ایلنا، عوامل این فیلم روز جمعه ۱۴ آذر ماه برای نمایش «میهمان داریم» ساعت ۱۶ به سینما هویزه مشهد می‌روند و پس از تماشای این اثر با مخاطبین، جلسه نقد و بررسی با حضور پرویز پرستویی، محمدمهدی عسگرپور، منوچهر محمدی و سحر عصر آزاد در سالن نمایش برگزار می‌شود.

اکران فیلم سینمایی «میهمان داریم» آخرین ساخته محمدمهدی عسگرپور از ۲۱ آبان ماه در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است و به زودی عوامل این اثر سینمایی برای نمایش‌های مردمی به شهرهای دیگر نیز سفر می‌کنند.

در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل تولید «میهمان داریم» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمدمهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری: محمد آلادپوش، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین: محمدرضا موئینی و هدی موئینی، صداگذار: سیدمحمد کشفی، موسیقی: علیرضا کهن دیری و تهیه‌کننده: منوچهر محمدی. این فیلم محصول حوزه هنری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز