خبرگزاری کار ایران

به پاس برگزاری جشنواره فیلم کودک؛

ایوبی از جعفری جلوه تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۷۵

رئیس سازمان سینمای از «محمد رضا جعفری جلوه» به واسطه برگزاری موفقیت‌آمیز بیست وهشتمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان قدردانی کرد.

حجت‌الله ایوبی(معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی) طی نامه‌ای از محمدرضا جعفری جلوه مدیرعامل بنیاد فارابی به واسطه برگزاری موفقیت‌آمیز بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، متن نامه ایوبی به جعفری جلوه به شرح زیر است:

«برگزاری موفقیت آمیز جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان، بی‌تردید مرهون درایت، مدیریت شایسته و حوصله و سعه صدر جنابعالی ودست اندرکاران به ویژه آقای مسعود شاهی دبیر محترم جشنواره است فزون بر برگزاری باشکوه، وزین و بی‌حاشیه تلاش‌های شما در سال گذشته در فعال کردن سینمای کودک و افزایش قابل توجه کمی وکیفی فیلم کودک و نوجوان ستودنی است.
امید است با استفاده از تجربه خوش امسال و به ویژه همکاری صمیمانه استان اصفهان از هم اکنون برای احیاء سینمای کودک و نوجوان در عرصه‌های تولید و توزیع و نمایش و جلب همکاری دستگاه‌های ونهادهای مختلف برنامه ریزی نمایند.
توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»

بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان از ۱۱ تا۱۴ مهر به همت بنیاد سینمایی فارابی و به دبیری «مهدی مسعود شاهی» در اصفهان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز