خبرگزاری کار ایران

فیلمبرداری «شیفت شب» نیکی کریمی به نیمه رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۴۸۳

نیکی کریمی شیفت شب را با حضور محمدرضا فروتن و لیلا زارع سحر قریشی، امیرحسین ارمان ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی کارگردانی کرده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی به نیمه رسید.

به گزارش ایلنا؛ در جدید‌ترین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان، محمدرضا فروتن و لیلا زارع نقش‌های اصلی را به عنوان یک زوج ایفاء می‌کنند.

فیلم‌نامهٔ این فیلم با طرحی از محمود آیدن توسط علی اصغری و نیکی کریمی به نگارش درآمده است و روایت زنی به نام ناهید است که در خیابانهای تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگیشان را کشف کند.

چهارمین ساخته نیکی کریمی در مقام کارگردان بعد از فیلم‌های «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» با مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده این روز‌ها در تهران در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا اواسط آبان ماه به پایان برسد.

سحر قریشی، امیرحسین ارمان ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب وشایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در شیفت شب به ایفای نقش پرداخته‌اند. امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در این فیلم حضور دارند.

یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

عوامل اصلی پشت دوربین «شیفت شب» عبارتند از: صدابردار: یداالله نجفی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسن لبافی، گریم: افروز بوجاریا، طراح صحنه: سولماز صدقی، منشی صحنه: شهره مفیدی، مدیر تولید پیمان جعفری.

دیگر عوامل «شیفت شب» عبارتند از: دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند، دستیاران صدا: اشکان طلوعیان، محمدرضا حسین‌پور، دستیار فیلمبردار: محمد عزت خواه / دستیاران گریم: ارسلان امیری، مهرنوش سلیمی، دستیار طراح صحنه: محمود بیاتی، مدیر صحنه: جواد داودی، دستیار صحنه: پدرام کریمی، دستیار لباس: مینا سلیمی، عکس: پیام ایرایی، مدیر تدارکات: حسن حیدرزاده، مشاور رسانه‌ای: شیما غفاری.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز