خبرگزاری کار ایران

در روزهای پایانی مهر،

«ماهی وگربه» در سه فستیوال بین المللی حضور خواهد داشت

کد خبر : ۲۱۳۶۱۷

نروژ، استرالیا و تاجیکستان در روزهای پایانی مهر میزبان «ماهی وگربه» می‌شوند

«ماهی وگربه» در روزهای پایانی مهر در سه فستیوال بین المللی حضور خواهد داشت.
به گزارش ایلنا، جشنواره فیلم اسلو در بیست و چهارمین دوره خود پذیرای «ماهی وگربه» به کارگردانی شهرام مکری به عنوان یکی از پانزده فیلم بخش اصلی است. این جشنواره که مهم‌ترین جشنواره نروژ و یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های اروپایی است هر سال در اوایل فصل پاییز برگزار می‌شود. امسال علاوه بر «ماهی وگربه» فیلم «دختری که در شب تنها به خانه می‌رود» ساخته «لیلی امیرپور» کارگردان ایرانی انگلیسی را هم در همین بخش به نمایش خواهد گذاشت.
چهارمین دوره فستیوال فیلم‌های ایرانی در استرالیا میزبان بعدی فیلم «ماهی وگربه» است. این دوره از جشنواره که به دبیری آرمین میلادی در شهرهای مختلف استرالیا برگزار می‌شود هرساله تعدادی از فیلم‌های موفق ایرانی را در برنامه نمایش خود جا داده و در پایان جایزه «نتپک» به عنوان جایزه اصلی جشنواره به بهترین فیلم تعلق خواهد گرفت.
جشنواره فیلم «دیدار» تاجیکستان هم در اواخر ماه میزبان «ماهی وگربه» است. این جشنواره در کشور تاجیکستان برگزار می‌شود و در ششمین دوره آن علاوه بر «ماهی وگربه»، فیلم مستند «نینجای ایرانی» ساخته «مرجان ریاحی» راهم در بخش مسابقه مستندهای خود نمایش خواهد داد.
به این ترتیب «ماهی وگربه» که در ابتدای مهرماه در جشنواره‌های سیتگس اسپانیا و ونکوور کانادا به نمایش در آمد، این ماه را با حضور در پنج فستیوال سینمایی به پایان خواهد رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز