خبرگزاری کار ایران

ساعت ۱۸اول مهر ماه

ما همه سربازیم در خانه هنرمندان به نمایش در می آید

کد خبر : ۲۰۶۷۸۲

مستند «ما همه سربازیم» به کارگردانی مهدی قربانپور سه شنبه اول مهر ماه ساعت ۱۸، در تالار ناصری خانه هنرمندان توسط انجمن تهیه کنندگان مستند نمایش داده می‌شود.

مستند «ما همه سربازیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی قربانپور و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سه شنبه اول مهر ماه ساعت ۱۸، در تالار ناصری خانه هنرمندان توسط انجمن تهیه کنندگان مستند نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایلنا، این فیلم به موضوع بحثبرانگیز سربازی و تاریخچه سرباز گرفتن در ایران می‌پردازد. جلسه نقد این فیلم با حضورمهدی قربانپور(کارگردان)، پدرام اکبری(کار‌شناس و مجری) و سحر عصر آزاد منتقد سینما برگزار می‌شود.

از دیگر عوامل تولید فیلم مستند «ما همه سربازیم» می‌توان به صادق سوری(تصویربردار)، حسن شبانکاره و پارسا کریمی(صدابرداران)، مهدی باقری(تدوینگر)، مهرشاد ملکوتی(طراحی و ترکیب صدا)، بیژن افشار(گوینده متن) اشاره کرد.
مهدی قربانپور فیلمساز باسابقه، اولین حضورش در صحنه‌های بین المللی را از سال ۱۳۷۵ با فیلم «پایان بازی» داشته که توانسته تقدیر ویژه هیات ژوری فستیوال جهانی فیلم کودک و نوجوان سی فورل لهستان را از آن خود کند. ویبنیانگذار، عضو شورای سیاستگذاری و دبیر اجرایی جشنواره ﺑﻳن المللی فیلم کوتاه وارش نیز بوده است.
این مستند علاوه بر حضور در بازار بین المللی جشنواره فیلم کن، به عنوان نماینده سینمای مستند ایران در هفتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت به نمایش درآمد و جایزه بهترین فیلم تاریخی را در جشنواره حقیقت آبادان دریافت کرد.
تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۸ سه شنبه اول مهر ماه به خانه هنرمندان واقع در خیابان ایرانشهر مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز