خبرگزاری کار ایران

اهداف و تغییرات بخش مواد تبلیغی جشنواره کودک اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۶۶۲

هنوز درجشنواره کودک مواد تبلیغی آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته و استقبال لازم هم صورت نگرفته است و کمتر به پوس‌تر، تیزر، آنونس، گرافیک محیطی توجه می‌شود.

حمد ناطقی از اهداف، رویکرد‌ها و تغییرات بخش مواد تبلیغی در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت.

به گزارش ایلنا احمد ناطقی مدیر بخش مواد تبلیغی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، درباره تغییرات در این بخش گفت: ما امسال در حوزه مواد تبلیغی، بخش تیزر و آنونس را به مواد تبلیغی سال گذشته اضافه کردیم ودر بخش‌های دیگر روند معمول مسابقه را داریم.

او گفت: باید این واقعیت را پذیرفت که هنوز درجشنواره کودک مواد تبلیغی آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته و استقبال لازم هم صورت نگرفته است و کمتر به پوس‌تر، تیزر، آنونس، گرافیک محیطی توجه می‌شود و البته در این زمینه هم کم فعالیت می‌شود.
ناطقی درباره علت اضافه شدن تیزر و آنونس به بخش مواد تبلیغی گفت: این بخش مثل یک بخش اصلی است که درجشنواره کودک مغفول مانده و الزاما مربوط به فیلم‌های بلند سینمایی نیست، بلکه فیلم‌های ویدئویی هم می‌توانند تیزر داشته باشند و پوس‌تر، عکس و دیگر مواد تبلیغی را ارائه دهند.
این مدیر جشنواره بیست و هشتم تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان مشخصا ارتباط مستقیم با فیلم کودک و نوجوان دارد و به همین دلیل باید در مواد تبلیغی که عکس(صحنه و پشت صحنه)، تیزر، پوس‌تر، طرح گرافیک محیطی به این مخاطب توجه شود. این نکته حایز اهمیت است وقتی ظرفی وجود نداشته باشد، مظروف پیدا نمی‌کند. یعنی وقتی در بحثفیلم دچار مشکل هستیم، بنابراین در حواشی مربوط به آن هم دچار مشکل خواهیم بود.
وی ادامه داد: بیشترین تمرکز آقای مسعود شاهی به عنوان دبیر جشنواره بیست و هشتم بر مسائل زیربنایی است. تمرکز روی سناریو باعثمی‌شود فیلمنامه قوی باشد و مبنایی باشد تا کار کودک بیشتر مورد توجه قرار گیرد. وقتی نویسنده آثار کودک تمایل بیشتری برای کار روی سناریو کودک نشان بدهد، طبیعتا قدرت بیشتری برای تبلیغ و انتشار آن وجود خواهد داشت.
ناطقی درباره استقبال آثار از بخش تیزر و آنونس که امسال به مواد تبلیغی افزوده شده است، گفت: طبیعتا انتظار نداریم شاهد استقبال گسترده از این بخش باشیم اما بسیار مهم است زیرا اگر قرار باشد با کودکان ارتباط برقرار کنیم، باید با تیزر و آنونس این کار انجام شود. اقلام تبلیغی بسیار مهم است چنانچه در دنیا قبل از اینکه فیلم اکران شود، عروسک‌ها و شخصیت‌های آن معرفی می‌شوند. ما هم تلاش می‌کنیم تا در این بخش، بستری را مهیا کنیم که فیلم‌ها به درستی دیده شوند.

هتل عباسی میزبان اصلی جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد
هتل عباسی به عنوان محل اصلی میزبانی از برنامه‌های بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مشخص و معرفی شد.
به گزارش معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای جشنواره، امسال بر اساس پیگیری‌های ستاد اجرایی و امور تشریفات جشنواره، هتل عباسی به عنوان محل اصلی ستاد برگزاری جشنواره، میزبان برنامه‌ها و رخدادهای بیست و هشتمین دوره جشنواره کودک خواهد بود.
بنا بر این گزارش، امسال بر اساس تصمیمات اخذ شده ستاد اجرایی و معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای جشنواره، نشست‌های تخصصی شبانه پس از سال‌ها، با حضور هنرمندان، کار‌شناسان و اهالی رسانه در سالن‌ همایش این هتل برگزار خواهد شد.
همچنین خبرنگاران و عکاسان می‌توانند برای ارسال اخبار و عکس‌های خود از کافی‌نت‌ تدارک دیده شده در هتل عباسی استفاده کنند.
امسال اعضای ستاد اجرایی جشنواره، دفتر معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای، امور تشریفات، ستاد خبری و نشریه روزانه این دوره از جشنواره در هتل عباسی استقرار خواهند داشت ضمن آنکه مهمانان خارجی و بخشی از مهمانان داخلی نیز در این مکان مستقر خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز