خبرگزاری کار ایران

آقای بازیگر؛ سخنان مدیر پروژه موزه انتظامی را توهین تلقی می‌کند؛

انتظامی: از شکایتم علیه غریب‌پور کوتاه نمی‌آیم

کد خبر : ۲۰۴۷۱۴

بهروز غریب‌پور به خاطر تبدیل خانه عزت‌الله انتظامی به موزه و اتفاقات پس از آن و اختلاف با آقای بازیگر راهی دادگاه شد. انتظامی اطمینان داده تا پایان؛ ماجرای شکایت را پیگیری خواهد کرد.

بهروز غریب‌پور چندی پیش با درخواست عزت‌الله انتظامی؛ محل سکونت این هنرمند را در مرمتی دوباره؛ به موزه‌ی انتظامی تبدیل کرد. گویا شهرداری مبلغ سه میلیارد تومان بابت این تغییر و تحول به آقای بازیگر پرداخت کرده است.

گله‌گزاری‌های انتظامی از میزان پرداخت شهرداری و اختلاف نظر او با بهروز غریب‌پور(مدیر این پروژه) بحثرا به رسانه‌ها کشاند. انتظامی در مصاحبه‌هایش به کرات گفت که از نتیجه‌ی کار بهروز غریب‌پور راضی نیست. غریب‌پور هم بارها گفت؛ به خواست شخص انتظامی به این پروژه پیوسته است. سرانجام همکاری این دو هنرمند در پروژه موزه‌ی انتظامی به شکایت و دادگاه رسید. صبح دیروز درحالی‌که غریب‌پور برای ارایه‌ی مستندات خود در دادگاه حاضر شده بود؛ عزت‌الله انتظامی و فرزندش(مجید انتظامی) و وکلایشان در دادگاه حاضر نشدند.

عزت‌الله انتظامی به خبرنگار ایلنا گفت: خودتان بروید آنجایی که آقایان نام موزه‌ی مرا به آن اطلاق کرده‌اند را از نزدیک ببینید. به هیچ وجه این خانه؛ شبیه موزه نیست.

او ادامه داد: آقای غریب‌پور در مصاحبه‌های مختلف بارها گفته که من از شهرداری پول گرفتم و خانه‌ام را واگذار کردم. خیلی طبیعی است. زیرا من خانه‌ام را فروخته‌ام تا بتوانم محل دیگری را برای اسکان خود و خانواده‌ام فراهم کنم.

انتظامی درباره چرایی شکایت از غریب‌پور نیز گفت: نمی‌خواستم ایشان را به دادگاه بکشم اما توهین‌هایشان در مطبوعات و پرداختن به مسائل خصوصی زندگی من که به ایشان مربوط نبوده؛ درواقع خیانت در امانت است. به همین دلیل از ایشات شکایت کردم بلکه قانون بتواند جلوی‌یشان را بگیرد.

آقای بازیگر راجع به اینکه تا کجای این داستان پیش خواهد رفت هم گفت: تا آخرش خواهم رفت. چون بعداز این همه سال کار در عرصه‌ی فرهنگی کشور؛ توان این را ندارم که مورد توهین واقع شوم و مطمئنم مردم هم دلشان نمی‌خواهد هنرمند محبوبشان آماج حملات واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز