خبرگزاری کار ایران

تینا پاکروان در گفتگو با ایلنا:

به نفع مردهاست که «خانوم» را ببینند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۰۹

خانوم؛ یک فیلم زنانه است که نه تنها زنها از دیدنش احساس خوبی پیدا می‌کنند که مردها هم می‌توانند از زن اصیل ایرانی مطلع شوند.

کارگردان فیلم سینمایی " خانوم " خبر از این می‌دهد که از اول هفته اکران فیلم؛ تبلیغات متفاوتی را در سطح شهر شاهد هستیم.

تینا پاکروان به خبرنگار ایلنا گفت: آقای سیدزاده فیلم را به حوزه هنری سپرده‌اند اما من پیگیر کارها و تیزرهای فیلم هستم که تیزرها در سینماها در حال پخش است و در هفته پیش رو به تلویزیون‌ها هم می‌آید.

این کارگردان گفت: فیلم من مستقل است و با دغدغه ساخته شده. درست است که صرفا برای گیشه تولید نشده است ولی با دغدغه دیده شدن ساخته شده، بنابراین امیدوارم در گیشه هم موفق عمل کند. فیلم راه خود را می‌رود بنابراین حتما تماشاگر این فیلم را دوست خواهد داشت.

این کارگردان توصیه کرد که آقایان حتما این فیلم را ببینند: آقایان باید این فیلم را ببینند تا متوجه شوند که خانم‌های شرقی که بار مسئولیت را به دوش می‌کشیدند چگونه بودند و حالا داریم به کجا می‌رویم.

او گفت: خانوم؛ یک فیلم زنانه است که نه تنها زنها از دیدنش احساس خوبی پیدا می‌کنند که مردها هم می‌توانند از زن اصیل ایرانی مطلع شوند.

پاکروان؛ نتیجه کار را رضایتبخش دانسته و گفت: فکر می‌کنم این فیلم توانسته حق مطلب را ادا کند و تمام تلاش من هم این بود که بتوانم حرفی که فکر می‌کنم در حال فراموشی است را بیان کنم و به تماشاگران چهره واقعی زن شرقی را یادآوری کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز