خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره آفتاب اعلام شد

کد خبر : ۱۹۶۲۱۹

هیات انتخاب بخش فیلم جشنواره سینمای جوان از میان ۲۹۵ فیلم رسیده به بخش‌های(داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن) تعداد ۴۴ اثر را به بخش مسابقه این جشنواره معرفی کرده‌اند.

پنجاهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان، فیلم‌ها و فیلمسازان راه یافته به بخش مسابقه را شناخت.

به گزارش ایلنا، هیات انتخاب بخش فیلم پنجاهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان متشکل از رضا جمالی، امید وفایی و مهدی بوستانی از میان ۲۹۵ فیلم رسیده به بخش‌های(داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن) تعداد ۴۴ اثر را به بخش مسابقه این جشنواره معرفی کرده‌اند.

بخش پویانمایی:
۱۷۶۵» محمد طالبی از اراک، «ایماژ» یوسف جعفری از اراک، «جایی برای زندگی…؟» زهرا صیدی، جعفر صیادی و سروش نجفی از زنجان، «صدای جاده» برزان رستمی از سنندج، «یازده» علیرضا سلطانی از زنجان، «نقش هر پرده» مریم فرح‌زادی از بابل.

بخش تجربی:
«آخرین موسیقی شنیده نمی‌شود» هادی احمدی از بانه، «دور و دور‌تر» احسان شادمانی از شیراز، «جار» سینا مصطفی‌زاده از رشت، «قاب عکس روی دیوار» کوروش شیرالی عبدی‌زاده از شیراز، «پیرمرد گریخت» سعید افسر از رشت، «زندگی کاغذی» از محمدرضا مرادی از اراک.

بخش مستند:
«اوزال» مسعود میرزایی از بندرعباس، «خون مردگی» محمد کارت از شیراز، «دیواری از جنس رنگین کمان» داریوش رضایی از ساوه، «ذلف آباد، دیار خاموش» سیما ابراهیمی از اراک، «زندگی بدون تشریفات» سید سجاد موسوی از زنجان، «زیرشاخه‌ها» امیرشکرگزار ناوی از تالش، «سپیده» عباس سندی از رشت، «غار ۲۰۱۴» محمدعلی هاشم‌پور از بابل، «من تهرانی بودم» سجاد ایمانی، نورآباد ممسنی، «هفتاد و سه سالگی» مهدی شاهسواری از اراک، «همه آنچه که من دارم» محمدعلی یزدان پرست از اراک، «وه زه‌بان» پرویز رستمی از سروآباد.

بخش داستانی:

«آتا» فرشاد فاضلی مقدم و فراز آهنین از آستارا، «آپارتمان مورچه‌ها» توفیق امانی از مریوان، «۱۱p. t. s. d»، احسان همتی از شیراز، «بعد از آن شب…» امیر کرمی از زنجان، «بلوک ۳۶ واحد ۸» مهدی نامجو از شیراز، «بوی باروت» فرشید عبدی از سنندج، «+ B» نظیر میرزایی از سنندج، «جای خالی» رضا نگارش از شیراز، «جای خالی» نگین امین‌زاده ازشیراز، «چند طبقه پایین‌تر» وحید قاضی می‌رسعید از زنجان، «خاکس‌تر و باد» زانیار عزیزی از سنندج، «دایره‌های رنگی» بهاره رستمی از اراک، «دیوار» فریده نادری از سنندج، «رویای سرخ» شهریار پورسیدیان از رشت، «فرزندان» یاسر طالبی از ساری، «لبخند» مصطفی کشاورز سالکویه از لنگرود، «مادرم پروانه است» علیرضا سلطانی از زنجان، «منهای اکسیژن(– O۲)» ساجده قدیری از اراک، «ناچاری» ایمان حسن‌زاده از شیراز، «نقاب» خالد گویلیان از سنندج.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز