خبرگزاری کار ایران

اهدای جایزه «مستند شهر تهران» در جشنواره سینماحقیقت

کد خبر : ۱۹۵۸۰۹

در بخش جنبی هشتمین دوره جشنواره فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، به بهترین مستندهای شهری تهران جوایزی اهدا می‌شود.

در جشنواره سینماحقیقت، در این بخش ویژه که با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران برپا شده، سه جایزه به بهترین فیلم، کارگردان و پژوهش در زمینه مسائل شهر تهران اهدا خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان می‌بایست فرم شرکت در هشتمین دوره جشنواره سینماحقیقت را روی سایت جشنواره به نشانی www. defc. ir و www. cinematajrobi. ir تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و CD عکس‌ها برای بازبینی به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند و یا با حضور در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، طبقه اول، دبیرخانه جشنواره سینماحقیقت، نسبت به تکمیل فرم چاپی و ارائه فیلم خود اقدام کنند.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره سینماحقیقت نیز روز ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۳ است که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و طی روزهای ۹ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز