خبرگزاری کار ایران

عزت ا… انتظامی:

هنرمندان نباید نسبت به کشتار کودکان در غزه بی‌تفاوت باشند

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۳۹

مسئولین، اهالی هنر، رسانه‌ها و همینطور، جشنواره فیلم مقاومت برای جلوگیری این خشونت و کشتار کودکان مظلوم و بی‌پناه هر کاری که از دستشان بر می‌آید باید انجام دهند.

عزت الله انتظامی جنایات رژیم صهیونیستی را در نوار غزه محکوم و از مسئولین خواست فکری به حال کودکان این دیار کنند.

به گزارش ایلنا؛ این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در خصوص فیلم‌های ساخته شده در ژانر دفاع مقدس گفت: فیلم‌های خوبی در سال‌های اخیر پیرامون جبهه و جنگ ساخته شده. فیلم‌های جنگی خوبی با بازی پرویز پرستویی که همچنان در ذهن‌ها باقیست.

عزت ا… انتظامی همچنین در مورد جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: کودک کشی که این جنایتکاران می‌کنند واقعا غیر قابل تحمل است. باید نسبت به یک چنین رفتارهای خشنی فریاد بزنیم و عکس العمل نشان دهیم. باید جلوی اعمال زشت این خشونت گران رابه نحوی گرفت. مسئولین، اهالی هنر، رسانه‌ها و همینطور، جشنواره فیلم مقاومت برای جلوگیری این خشونت و کشتار کودکان مظلوم و بی‌پناه هر کاری که از دستشان بر می‌آید باید انجام دهند. البته هنرمندان کارهای زیادی در این راه کردند.

«جایی برای زندگی» و «جنگ نفت کش‌ها» فیلم‌های جنگی است که عزت ا… انتظامی در آن به ایفای نقش پرداخته است. جنگ نفت کش‌ها و جایی برای زندگی به کارگردانی محمد بزرگ نیا به ترتیب در پنجمین و دهمین جشنواه فیلم دفاع مقدس حضور داشت.

سیزدهمین جشنواره بین­المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم‌های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران، نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز