خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس به مناسبت روز جهانی قدس

کد خبر : ۱۸۸۸۵۴

سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس از هنرمندان فرزانه و اندیشمند ایران و سایر کشورهای اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

با گذشت ۳۴سال از ابتکار راهبردی و آینده نگرانه حضرت امام خمینی(ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس امروزه و در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه همه تلاش‌های جبهه متحد استکبار برای تحمیل سازش و نرمش در برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی و رویای تحقق خاورمیانه بزرگ با شکست مواجه شده و تمامی نقشه‌های زرادخانه رسانه‌ای غرب و اتاق‌های فکر وابسته به نظام سلطه در سایه عظمت و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی رنگ باخته است.

روز جهانی قدس یادآور یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده سراسر جهان است تا با برگزاری مراسمی نمادین حمایت قاطع خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین آشکار سازند.

امسال در حالی شاهد برگزاری مراسم روز جهانی قدس خواهیم بود که از یک سو شاهد تداوم و گسترش تجاوزات و اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم فلسطین در سایه سکوت و حتی حمایت کشورهای حامی آن رژیم هستیم و از سوی دیگر موج خروشان بیداری اسلامی را در کشورهای منطقه شاهدیم.

امروزه و در سایه سار روشنگری‌های مقام معظم رهبری و عزم راسخ ملت ایران مساله فلسطین از یک موضوع صرفا عربی و اسلامی و منطقه‌ای فرا‌تر رفته و در حال حاضر به عنوان یک مساله جهانی و بین المللی مورد توجه و اهتمام همه ملت‌های آزاده و فرهیخته دنیا است.

سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس از همه مردم آزادی خواه دنیا و همه هنرمندان فرزانه و اندیشمند ایران و سایر کشور‌ها دعوت می‌کند تا با شرکت فعال در مراسم روز جهانی قدس مراتب مخالفت خود را با اشغال این مکان مقدس و تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز