خبرگزاری کار ایران

تنها سه روز به اکران فیلم باقی‌ست؛

بیلبوردهای " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " بلاتکلیف است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۷۷۹

با اینکه تنها سه روز به اکران فیلم سینمایی " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران " به سرگروهی سینما فرهنگ باقی است؛ هنوز تکلیف بیلبوردهای آخرین ساخته افخمی در هاله‌ای از ابهام است.

آخرین کار سیدجمال ساداتیان در مقام تهیه‌کننده و بهروز افخمی در مقام کارگردان؛ چهارشنبه اول مرداد ماه با سرگروهی سینما فرهنگ اکران می‌شود.

سیدجمال ساداتیان(تهیه‌کننده " آذر، شهدخت و… ") درباره بلاتکلیف بودن بیلبوردها به خبرنگار ایلنا گفت: با زیباسازی شهرداری در تماس هستیم و قول مساعدت دادند اما با اینکه فیلم ما چهارشنبه اکران عمومی می‌شود به نظرم تا همین حالا هم برای تبلیغات شهری عقب هستیم و دوستان شهرداری هرچه سریعتر باید کمک کنند تا بتوانیم فیلم‌مان را در سطح شهر تبلیغ کنیم.

او درباره تیزرهای تلویزیونی گفت: متاسفانه هزینه‌ی تبلیغات بسیار سنگین است و بضاعت کافی در فیلم‌ها وجود ندارد که بتوانند به نحو احسن از پس هزینه‌های تیزر و بیلبوردها برآیند ما هم برای فیلم‌مان تا جایی که بضاعت مالی داشتیم؛ تیزر گرفتیم و امیدمان این است که صداو سیما کمک کند و بتوانیم در زمان‌های مناسب این فیلم را در تبلیغات تلویزیونی ببینیم تا به این واسطه مردم بیشتری از اکران فیلم مطلع شوند.

ساداتیان درباره چرایی سرگروهی فرهنگ گفت: من فیلم " آذر، شهدخت و… " را صرفا مناسب گیشه نمی‌دانم و معتقدم فیلم فرهنگی است و می‌تواند برای کسانی که دغدغه فرهنگی دارند؛ هم جالب باشد به همین خاطر فکر می‌کنم بهترین گزینه سرگروهی فرهنگ است.

تهیه‌کننده " برف روی کاج‌ها " درباره استقبال از آخرین فیلمش گفت: فکر می‌کنم " آذر، شهدخت و… " از آن فیلم‌هایی است که تماشاگر راضی سالن را ترک می‌کند و قطعا به اطرافیانش توصیه می‌کند فیلم را ببینند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: همسر خانه‌دار یک بازیگر مشهور سینما در آخرین فیلم او با وی همبازی می‌شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

مهدی فخیم زاده، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، مانی حقیقی، علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، امیرعلی دانایی و… در این فیلم ایفای نقش کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز