خبرگزاری کار ایران

با حضور اکبر عبدی؛

فیلمبرداری «چهار اصفهانی در بغداد» به پایان رسید

کد خبر : ۱۸۷۵۵۲

فیلم سینمایی چهار اصفهانی در بغداد با حضور اکبر عبدی، نسرین مقانلو، قاسم زارع و ارژنگ امیر فضلی، توسط محمد رضا ممتاز کار گردانی می شود.

اکبر عبدی این روز‌ها مشغول بازی در فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمدرضا ممتاز است.

به گزارش ایلنا؛ اکبر عبدی با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر در اصفهان مشغول بازی در یک فیلم سینمایی با عنوان «چهار اصفهانی در بغداد» هستم. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان تولید می‌شود. چهارشنبه ۲۵ تیرماه آخرین روز فیلمبرداری بود و به زودی به تهران بر می‌گردیم. در این فیلم نسرین مقانلو، قاسم زارع و ارژنگ امیر فضلی هم حضور دارند. من نقش پدر خانواده را در این فیلم کمدی بازی می‌کنم که مراسم عروسی برگزار می‌کند و تصمیم دارد با پسرش از مرز ترکیه فرار کند و خودش را به آمریکا برساند. قصه فیلم مربوط به زمان جنگ است. زمانی که پدر و پسر از مرز خارج م‌ شوند در عراق اسیر می‌شوند و ماجراهای جالبی رقم می‌خورد.

وی افزود: کار سینمایی دیگری هم پیشنهاد شده که محصول مشترک ایران و فرانسه است. این فیلم به کارگردانی رضا خطیبی سرایی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی ساخته می‌شود و «جنجال در عروسی» نام دارد و احتمالا پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت. بخشی از کار در ایران و بخش دیگر آن در فرانسه فیلمبرداری می‌شود.

اکبر عبدی در رابطه با سایر فعالیت‌های هنری خود گفت: قصد دارم به زودی نمایشی را با عنوان «مشدی عباد» به کارگردانی خودم با گروه تئا‌تر تهران روی صحنه ببرم. در این نمایش دو برادر جوان آهنگسازی می‌کنند و من هم خواننده هستم. گروه این روز‌ها در حال نمایشنامه خوانی و تمرین هستند احتمال دارد «مشدی عباد» را ۲۰ روز دیگر در سالنی در غرب تهران روی صحنه ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز