خبرگزاری کار ایران

درگفتگو با ایلنا مطرح شد:

احتمال اکران پریناز بعداز عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۹۶

فیلم سینمایی پریناز به کار گردانی بهرام بهرامیان از سال ۸۹ به مدت سه سال توقیف بود و به تازگی پروانه نمایش فیلم صادر شده است و به احتمال فراوان فیلم در اکران دوم عید سعید فطر به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی پریناز که به تازگی پروانه نمایش گرفته؛ به احتمال فراوان در اکران دوم عید سعید فطر به نمایش درمی‌آید.

عبدالمجید نجیبی(تهیه‌کننده فیلم سینمایی پریناز) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: فیلم به مدت سه سال در انتظار پروانه نمایش بود و به نوعی توقیف بود و به تازگی توسط مدیران جدید سازمان سینمایی پروانه نمایش آن صادر شده است.

وی ادامه داد: در زمان مدیریت سازمان سینمایی قبلی ابتدا به ما گفتند که فیلم امکان نمایش ندارد اما بعد اصلاحاتی به فیلم وارد شد ما اصلاحات را انجام دادیم و دوباره فیلم را به ارشاد ارائه کردیم اما باز هم مجوز نمایش صادر نشد.

تهیه کننده فیلم سینمایی پریناز افزود: در دولت یازدهم مجدد فیلم را با‌‌ همان اصلاحات انجام شده ارائه کردیم و پروانه نمایش فیلم صادر شد و قصد داریم فیلم را اکران کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم قصد داریم فیلم را به احتمال فراوان در اکران دوم عید سعید فطر به نمایش دربیاوریم.

فیلم پریناز نیز که سال ۸۹ ساخته شده مدت ۳ سال توقیف بود. این فیلم روایت دختر بچه‌ای است که خانواده خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادرش نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد که…

در این فیلم بازیگرانی همچون فاطمه معتمد آریا، حمید فرخ‌نژاد، طناز طباطبایی، فرهاد آئیش، شبنم قلی خانی، حسن نجاریان و مصطفی زمانی حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز