خبرگزاری کار ایران

فیلم «اشباح» اکران و نقد می‌شود

کد خبر : ۱۸۵۰۲۴

فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی در سیصد وچهلمین نشست باشگاه فیلم تهران یکشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی در سیصد وچهلمین نشست باشگاه فیلم تهران یکشنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۸ در فرهنگ سرا ی ارسباران اکران و نقد می‌شود.

به گزارش ایلنا، فیلمنامه «اشباح» با نگاهی به نمایشنامه «اشباح» نوشته هنریک ایبسن نوشته شده است.

فیلم با ایفای نقش شخصیت‌های، تیمسار سلیمانی که در روابط خود با همسرش به بن بست می‌رسد، وکیل خانواده که علیرغم تلاش برای بهبود اوضاع زندگی آن‌ها به نتیجه‌ای نمی‌رسد و نیز مازیار پسر جوانی که سال‌ها گناهان پدرش تیمسار گریبان وی را می‌گیرد و مسیر عشق و زندگی او را دشوارمی سازد به همراه سرگردانی اعضای خانواده چون شبح‌هایی درجستجوی خلوت زندگیشان دنبال می‌شود.

داریوش مهرجویی(نویسنده و کارگردان)، جهانگیرکوثری(تهیه کننده)، مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی و احمد یاوری‌شاد(بازیگران)، وحیده محمدی فر(طراح لباس) از عوامل و دست اندرکاران فیلم هستند.

این فیلم با حضور جهانگیرکوثری تهیه کننده و احمد طالبی‌نژاد(منتقد) نقد و بررسی می‌شود.

علاقه مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگ سرای ارسباران واقع د رخیابان شریعتی بالا‌تر از پل سیدخندان، خ جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز