خبرگزاری کار ایران

در دیدار مدیران موسسان ویدئو رسانه با موسوی مطرح شد:

تقویت بخش خصوصی در شبکه نمایش خانگی باید مورد توجه قرار گیرد

کد خبر : ۱۸۱۰۳۴

نخستین نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه ویدئو رسانه با سید صادق موسوی مدیر کل نمایش خالنگی سازمان سینمایی در محل این سازمان برگزارشد.

نخستین نشست اعضای هیات مدیره اتحادیه ویدئو رسانه با سید صادق موسوی مدیر کل نمایش خالنگی سازمان سینمایی در محل این سازمان برگزارشد.

به گزارش ایلنا؛ در این دیدارابتدا مصطفی محمودی دبیر اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران ضمن خیر مقدم به سید صادق موسوی آرزو کرد موفقیت‌های مدیریتی وی که پیش از این در حوزه‌های مختلف به ویژه هنرهای نمایشی زبانزد بود در حوزه گسترده نمایش خانگی نیز تداوم یابد.

دبیر اتحادیه در ادامه گزارش جامعی را از مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط این تشکل صنفی در سه سال گذشته ارائه داد و سپس به برخی مشکلات و تنگناهای پیش روی اتحادیه که در مدت سه سال گذشته سیر صعودی یافته اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر سازمان سینمایی به حوزه مهم نمایش خانگی شد.

در ادامه حمیدرضا نوروزی رییس اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران با ابزار خرسندی از اینکه سازمان سینمایی پس از گذشت نه ماه از شروع به کارش توانست به آقای موسوی اعتماد کرده و سکان هدایت شبکه نمایش خانگی را به وی بسپارد؛ ابراز خوشحالی کرد.

وی با انتقاد از عدم توجه سیاستگذاران سازمان سینمایی در برگزاری نشست‌های تخصصی با دست اندرکاران بخش خصوصی شبکه نمایش خانگی وهمچنین نادیده انگاشتن انبوه طرح‌ها و برنامه‌هایی که با هدف توسعه بازار و گسترش صنعت نمایش خانگی و همچنین صرف صد‌ها ساعت کار تحقیقاتی برای رییس، مشاور و معاون سازمان سینمایی ارسال شده؛ ادامه چنین روندی را حرکت در مسیر رییس و معاونان پیشین سازمان سینمایی دانست که نتیجه‌اش نیز به نابودی کشاندن فعالیت بخش خصوصی در شبکه سینمای خانگی است.

درنشست مذکور همچنین فرهاد رحمتی، جواد انصاری و حمیدرضا ریاحی سایر اعضای هیات مدیره اتحادیه به طرح دیدگاههای خود درخصوص موانع و مشکلات فراروی شبکه نمایش خانگی پرداختند. کاهش تصدی‌گری دولت در بخشس‌های مرتبط با شبکه، پرداختن به امر نظارتی و پرهیز از دخالتهای بی‌مورد در امور موسسات بخش خصوصی که باعثایجاد بحران در شبکه و همچنین برهم خوردن وضعیت بازار و تقویثت هرچه بیشتر کپی کاران و قاچاقچیان می‌شود، کاهش بروکراسی‌های پیچیده در مراحل صدور مجوز‌های مختلف، پرهیز از صدور بخشنامه‌های غیر تخصصی و همراهی و همدلی افزون‌تر با اتحادیه ویدئو رسانه برای پیشبرد امور از جمله مسائلی بود که در صحبتهای اعضای هیات مدیره اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران با مدیر کل نمایش خانگی سازمان سینمایی مطرح شد.

سیدصادق موسوی با ابراز خرسندی از حضور هیات مدیره اتحادیه و برگزاری جلسه در نخستین روزهای کاری وی بر ضرورت توجه بیشتر بر صنوف تاکید کرد و یادآورشد: مطابق نظر ریاست محترم جمهوری تقویت و توجه بیشتر به بخش خصوصی می‌بایست در دستور کار قرار گیرد که علاوه بر این دیدگاه حضور گسترده‌تر اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه در تصمیم گیری‌ها و مشاوره برای تدویت آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های مرتبط از جمله اهداف و برنامه‌های کاری من نیز قرار گرفته است.

مدیرکل شبکه نمایش خانگی با تاکید بر انجام مطالعات فراوان در بخش‌های مختلف شبکه سینمای خانگی توسط وی قبل از پذیرش این مسئولیت، اهمیت و تاثیر گذاری نمایش خانگی را در فرهنگ سازی عامه مردم و تامین اوقات فراغت سالم برای آحاد جامعه یاد آور شد و خاطرنشان ساخت: نمایش خانگی می‌بایست به عنوان یکی از ابزارهای مهم کمک به رشد و گسترش سینمای ایران جایگاه والاتری در عرصه سینما داشته باشد که امیدوارم با همکاری فعالان این حوزه بتوانیم ضمن ایجاد رابطه مستحکم فیمابین مجددا آرامش و اعتماد دو جانبه را به این حوزه بازگردانیم.

سیدصادق موسوی با لزوم ادامه برپایی نشست‌های تخصصی با اعضای هیات مدیره و موسسات نمایش خانگی خواستار برگزاری مستمر جلسات دیگر با موضوعات تخصصی‌تر در حوزه نمایش خانگی شد و بر کاهش مشکلات موجود و رفع برخی موانع با همکاری و همیاری بیشتر صنف ظرف مدت کوتاه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز