خبرگزاری کار ایران

نمایش و نقد مستند «از ایران، یک جدایی» در سالن سینماحقیقت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۷۲

مستند «از ایران، یک جدایی» عصر یکشنبه(۱۱ خردادماه) در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش درآمده و سپس با حضور کارگردانان نقد می‌شود.

عصر فردا(یکشنبه ۱۱ خردادماه) و در هفتمین برنامه از دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «از ایران، یک جدایی» ساخته آزاده موسوی و کوروش عطائی به نمایش عمومی درآمده و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا؛ این مستند که مراحل ساخت فیلم اسکاری جدایی نادر از سیمین، بازتاب آن در رسانه‌ها، مخاطبان فیلم و… را مورد بررسی قرار می‌دهد، از ساعت ۱۷:۳۰ عصر یکشنبه(۱۱ خردادماه) در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش درآمده و سپس با حضور کارگردانان، ناصر صفاریان(منتقد سینما و مجری) و مهرزاد دانش(منتقد) مورد نقد قرار می‌گیرد.

تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر یکشنبه، به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.

علاقمندان سینما جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی سالن «سینماحقیقت» می‌توانند نام و نام خانوادگی و حرفه خود را به سامانه پیامکی روابط عمومی این «مرکز» به شماره ۲۰۰۰۱۰۶۲ پیامک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز