خبرگزاری کار ایران

اسامی فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره‌ی اربیل اعلام شد

کد خبر : ۱۷۰۳۲۸

اسامی فیلمهای ایرانی که در اولین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم اربیل که از نهم تا سیزدهم خرداد ماه با هدف شناساندن فرهنگ و هنر اقلیم کردستان و ایجاد ارتباطات گسترده با فیلمسازان سراسر جهان در این شهر برگزار می‌شود؛ اعلام شد.

شش فیلم سینمایی و هفت فیلم کوتاه از ایران به جشنواره فیلم اربیل راه یافتند.

به گزارش ایلنا؛ اسامی فیلمهای ایرانی که در اولین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم اربیل که از نهم تا سیزدهم خرداد ماه برگزار می‌شود؛ اعلام شد.

این جشنواره که به دبیری «شوان بارزانی» از ۹ تا ۱۳ خرداد ماه در این شهر برگزار می‌شود به شکل گسترده مورد استقبال سینماگران قرار گرفته و تاکنون ستارگان و فیلمسازان بنام جهان برای حضور در بخشهای مختلف آن اعلام همکاری کرده‌اند.

فیلمهای ایرانی که برای حضور در بخشهای مختلف این جشنواره انتخاب شده‌اند: کلاشینکف(سعید سهیلی)، برف روی کاج‌ها(پیمان معادی)، هیچ کجا هیچ کس(ابراهیم شیبانی) و زندگی مشترک آقای محمودی و بانو(روح اله حجازی) آخرین زمستان(سالم صلواتی) و همچنین رقص خاک(ابوالفضل جلیلی) هستند.

در بخش رقابتی فیلم کوتاه نیز فیلمهای ایستگاه آخر(مصطفی سلطانی)، سیاه باید(باران سرمد)، مونولوگ(کاوه قهرمان)، سنگواره(پیمان نهان قدرتی)، رویای سرخ(شهریار‌پور سیدیان)، دستان خالی دل پر(بابک نبی‌زاده)، دوستی برای دوستم(سرکوت محمدی) از ایران حضور دارند.

همچنین «تهمینه میلانی» رییس هییت داوران، «مهرداد سلیمانی» داور بخش فیلم کوتاه و «مریم پیربند» بعنوان عضو کمیته انتخاب فیلم‌ها از ایران در این فستیوال حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز