خبرگزاری کار ایران

در هفته سوم؛

کارگاه آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به سه استان دیگر سفر می‌کند

کد خبر : ۱۶۴۹۵۱

کارگاه آموزشی در هفته سوم، یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه دانشگاه تفرش، سه شنبه ۱۶اردیبهشت ماه، دانشگاه سراسری شیراز و چهارشنبه ۱۷اردیبهشت ماه در دانشگاه سراسری یاسوج برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در هفته سوم خود به سه استان دیگر سفر می‌کند.

به گزارش ایلنا کارگاه آموزشی در هفته سوم، یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه دانشگاه تفرش، سه شنبه ۱۶اردیبهشت ماه، دانشگاه سراسری شیراز و چهارشنبه ۱۷اردیبهشت ماه در دانشگاه سراسری یاسوج برگزار می‌شود.

مدرس کارگاه‌های آموزشی این دانشگاه‌ها را مهرداد اسکویی با عنوان عکاسی و فیلم سازی خلاق با تلفن همراه برعهده خواهد داشت.

این کارگاه آموزشی با مشارکت خانه سینمای دانشگاهی ایران و دیجی کالا برگزار می‌شود و علاقمندان در آن با تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه آشنا می‌شوند.

تاکنون حدود ۲۰۰۰ نفر در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند. در دوهفته اول برگزاری کارگاه‌های آموزشی جشنواره حدود ۲۰۰۰ نفر با تکنیک‌های عکاسی و فیلم سازی خلاق آشنا شدند.

این کارگاه‌های آموزشی در هفته اول و دوم برگزاری خود مه‌مان دانشگاه الزهرا تهران، خوارزمی کرج و دانشگاه بین المللی قزوین، هنر اسلامی تبریز، رازی کرمانشاه و باهنر کرمان بود. گزارش تصویری کارگاه‌های برگزار شده در سایت جشنواره قابل مشاهده است.

کارگاه‌های آموزشی این ۶ دانشگاه با حاشیه‌های جالب زیادی همراه بود که می‌توان به خلاقیت دانشجویان در ساخت صندوق حمایت از مستندسازان، تعلق گرفتن جایزه بزرگ دیجی کالا به زوج جوان، استقبال گسترده دانشجویان و علاقمندان در شهرهای برگزاری کارگاه‌ها نمونه‌هایی از این حاشیه‌ها بود.

نمایش فیلم‌های منتخب دوره قبل و معرفی چند نرم افزار تلفن همراه طراحی شده در دبیرخانه جشنواره و قرعه کشی و اهدای جوایز شرکت دیجی کالا از دیگر برنامه‌های روز برگزاری کارگاه است.

شرکت تمامی دانشجویان و علاقمندان در کارگاه‌های آموزشی جشنواره رایگان بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اهدا خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به کانون فیلم دانشگاه‌ها مراجعه نموده و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۲۴۸۴۳ تماس بگیرند. جدول کارگاه‌ها در سایت www. tfpt. mobi درج شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز