خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات بخش مسابقه سینمای بین­الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت

برگزاری مسابقه سینمای بین الملل با هدف گسترش فرهنگ مقاومت

کد خبر : ۱۶۱۱۲۸

بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به منظور تبیین و گسترش «فرهنگ مقاومت با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته­اند، برگزار می‌­شود.

جزئیات فراخوان بخش مسابقه سینمای بین الملل سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد.

به گزارش ایلنا بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به منظور تبیین و گسترش «فرهنگ مقاومت با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته­اند، برگزار می‌­شود.

فیلم­های سینمایی و مستندی که از ژانویه سال ۲۰۱۲ در ایران و سایر کشور‌ها تولید شده­اند می‌­توانند در این بخش شرکت کنند.

در این خبر موضوعات بخش مسابقه سینمای بین­الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به این ترتیب معرفی شد:

» ارایه تصویری روشنگرانه از جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان «،» افشای نقش آمریکا و صهیونیزم در تفرقه­افکنی و جنایات گروه­های تکفیری «،» نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان «،» تلاش مسلمانان برای احیای هویت اسلامی و مقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی «،» نقش مردم غزه، لبنان و سوریه در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی «،» نقش شهدای ترور در افشای چهره حقوق بشر آمریکایی «،» جهانی عاری از تروریسم و سلاح هسته­ای «،» معرفی شهدای مقاومت و شخصیت­های آزادیخواه جهان «،» نقش صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت مسلمانان و پیامبران «،» نقش هالیوود در ترویج خشونت، تروریسم و فرقه­سازی در مقابله با ادیان توحیدی شیطان­پرستی، خشونت و تروریسم در هالیوود «،» نقش وحدت اسلامی در شکست توطئه­ای سلطه­گران جهان «،» تبیین مبارزات و جنبش­های آزادیبخش مستضعفین «،» مقابله با تحمیل سبک زندگی غربی «،» ریشه­یابی جنبش مردمی ۹۹% آمریکا.

فیلمسازان و سینماگران علاقمند می‌توانند آثارشان را تا تاریخ سوم خرداد ماه سالجاری آثارشان را به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره: تهران - خیابان مفتح جنوبی - کوچه طبرسی(ظلع جنوبی دانشگاه تربیت معلم) – پلاک ۶ – طبقه دوم تحویل یا ارسال نمایند.

در این خبر تاکید شد: با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان و چالش‌ها و تحولات منطقه‌ای و جهانی این دوره جشنواره با رویکرد «مقاومت، بصیرت و شکوفایی» با اهدافی چون: «تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی»، «مقاومت و بیداری اسلامی»، «مقابله با استکبار جهانی»، «تروریسم» و «صهیونیزم بین­الملل» مقارن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی، منافقین، اندیشه­های تکفیری و جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای استکباری ازجمله موضوعات تازه‌ای است که مورد توجه و تاکید این مهم‌ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی در «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز