خبرگزاری کار ایران

سالک کاشانی:

نگاه کلان کمیسیون فرهنگی نسبت به عملکرد سازمان سینمایی مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۱۲

با چشم پوشی از نقاط ضعف، سازمان سینمایی در برگزاری جشنواره فجر نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت که قابل تقدیر است.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، با مثبت ارزیابی کردن عملکرد سازمان سینمایی در قیاس با سال‌های گذشته، گفت: نگاه کلان کمیسیون فرهنگی به عملکرد سازمان سینمایی در برگزاری جشنواره فجر مطلوب است.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت ٰاحمد سالک‌کاشانی با بیان اینکه نگاه کلان کمیسیون فرهنگی مجلس به عملکرد سازمان سینمایی مثبت است، گفت: برگزاری جشنواره فجر در سال جاری ایرادات و ضعف‌های کمتری نسبت به سال‌ های گذشته داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری حضور رئیس سازمان سینمایی و سایر معاونت‌های این سازمان در کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: حضور رئیس سازمان سینمایی و معاونان وی برای ارایه گزارشی از جشنواره دهه فجر بود.

وی ادامه داد: در جلسه مذکور پس از بررسی گزارش ارایه شده از سوی سازمان سینمایی سوالاتی از سوی نمایندگان در خصوص چرایی نفوذ جریان زیرپوستی ضد فرهنگ دینی در مسائل مختلف پرسیده شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه نقاط مثبت و منفی برگزاری جشنواره فیلم فجر به طور همزمان در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: با چشم پوشی از نقاط ضعف، سازمان سینمایی در برگزاری جشنواره فجر نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشت که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه عملکرد سازمان سینمایی در نگاه کلان در برگزاری جشنواره فجر سال جاری مطلوب است، افزود: با گوشزد کردن نقاط ضعف از سوی نمایندگان و رفع آن می‌توان آینده خوبی را برای سازمان سینمایی پیش‌بینی کرد.

سالک‌کاشانی با تاکید بر اینکه نگاه مثبت کمیسیون فرهنگی مجلس به عملکرد سازمان سینمایی منصفانه و با در نظر گرفتن تمامی جوانب بوده است، گفت: نگاه مثبت نمایندگان به عملکرد سازمان سینمایی دلیلی بر نبود ضعف یا نقص در کار این سازمان نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بیشترین نقد از سوی نمایندگان به جشنواره فیلم فجر درباره حضور عناصر و بازیگران قدیمی در برخی از صحنه‌های فیلم‌ها و رعایت نکردن برخی موازین بوده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز