خبرگزاری کار ایران

به کارگردانی شهرام میراب اقدم؛

مستند «ابن بابویه» ساخته می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۷۵۶

از صبح روز ۲۹ اسفند ماه، مراحل تصویربرداری فیلم مستند «ابن بابویه» از جدیدترین تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی شهرام میراب اقدم در شهرری آغاز می شود.

ایلنا: از صبح روز ۲۹ اسفند ماه، مراحل تصویربرداری فیلم مستند «ابن بابویه» از جدیدترین تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی شهرام میراب اقدم در شهرری آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، این مستند درباره تاریخچه گورستان ابن بابویه، شخصیت های تاثیرگذار مدفون در این محل از جمله جهان پهلوان تختی و میرزاده عشقی و تحولاتی که از آغاز تاکنون در این مکان صورت گرفته، می باشد.

شهرام میراب اقدم درباره مراحل تحقیق و پژوهش این مستند اظهار داشت: زمان زیادی صرف تحقیق و پژوهش این مستند شد، زیرا ابتدا تصمیم داشتیم کل گورستان های تهران را روایت کنیم اما آنقدر حجم اطلاعات زیاد شد که در یک کار مستند نمی گنجید؛ به همین دلیل ابن بابویه را انتخاب و روی آن تحقیق کردیم، زیرا این مکان پتانسیلی قوی دارد و دومین قبرستان عمومی تهران از زمان قاجار تا امروز بوده است.

وی افزود: این گورستان دچار تحول زیادی بوده، تعدادی سنگ قبرها از بین رفته و اتفاقات عجیب دیگری در آن رخ داده است، در حالیکه لبو بابویه می توانست مانند گورستان های بزرگ دنیا مکانی برای جذب توریست باشد، اما متاسفانه بیشتر رو به تخریب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز