خبرگزاری کار ایران

فراخوان شرکت در اولین جشنواره فیلم های مستند مردمشناسی خاورمیانه و آسیا - اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۸۵

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فراخوان اولین دوره جشنواره مستند مردمشناسی خاورمیانه و آسیا - اروپا(چین، آسیای میانه، روسیه و قفقاز) که تابستان سال آینده در کشور استونی برگزار خواهد شد را منتشر کرد.

ایلنا: فراخوان شرکت در اولین جشنواره فیلم های مستند مردمشناسی خاورمیانه و آسیا - اروپا منتشر شد.

به گزارش ایلنا، هدف از برگزاری این جشنواره که طی روزهای ۹ تا ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۳ و همزمان با سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه مردمشناسان اجتماعی اروپا در دانشگاه تالین استونی برگزار خواهد شد، حمایت از فیلم‌های مستند و تجربی در زمینه مردمشناسی و موضوعات متنوع دیگری چون جامعه شناسی، فرهنگ عامه و موضوعات دینی در کشورهای خاورمیانه و آسیا - اروپا است.

فیلمسازان علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود با موضوعات مورد اشاره را تا روز ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارسال نمایند. این فیلم ها باید تولید دی ماه ۹۲ به بعد بوده و از زیرنویس انگلیسی با کیفیت مطلوب و قابل ارائه در محافل دانشگاهی برخوردار باشد.

امکان ارسال آنلاین فیلم های مستند و تجربی به دبیرخانه رسمی این جشنواره به نشانی: http: / / www. easaonline. org / networks / amce / film. shtml و یا پست الکترونیکی دبیر جشنواره(دکتر پدرام خسرونژاد pk۱۸ @ st - andreews. ac. uk) هم میسر است؛ ضمن اینکه فیلمسازان ایرانی می توانند نسخه DVD آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره مستقر در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نشانی تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵ ارائه نمایند.

یک گروه کارشناس بین المللی، داوری این جشنواره را برعهده خواهند داشت و کارگردانان و دست اندرکاران فیلم های برگزیده هم می توانند با هزینه شخصی در جشنواره شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز