خبرگزاری کار ایران

تقدیر از عوامل فیلم ناخواسته در پردیس سینمایی ملت

کد خبر : ۱۴۷۷۷۲

در مراسمی که با حضور اعضای مجمع هنرمندان خراسانی و جمعی از مدیران فرهنگی؛ چهارشنبه ۳۰ بهمن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد؛ از عوامل فیلم سینمایی ناخواسته تقدیر شد.

ایلنا: در مراسم مجمع هنرمندان خراسان که در پردیس سینمایی ملت برگزار شد از عوامل فیلم ناخواسته تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی یمینی(مدیرعامل مجمع هنرمندان خراسان) درباره برگزاری این مراسم گفت: مجمع هنرمندان خراسان تشکلی است که از ۱۲ سال گذشته با همکاری مدیران فرهنگی و هنرمندان خراسانی و با حمایت شهرداری تهران تاسیس شده است. یکی از ماموریت‌هایی که این تشکل برعهده دارد نمایش فیلم‌هایی سینمایی برگزیده برای اعضای این مجمع و خانواده هنرمندان خراسانی به صورت ماهیانه با حضور کارگردان و عوامل فیلم است، که از بدو تاسیس پردیس سینمایی ملت این نمایش ها در این پردیس سینمایی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: طبق روال هر ساله بعد از جشنواره فیلم فجر نیز فیلم‌های برگزیده جشنواره که از حیثمحتوایی نظر اعضای مجمع را برآورده می‌کند و عوامل آن خراسانی می‌باشند؛ برای نمایش انتخاب می‌شوند و فیلمی که بعد از پایان این دوره از جشنواره برای نمایش اعضای این مجمع و خانواده هنرمندان خراسانی انتخاب شد؛ فیلم سینمایی ناخواسته به تهیه کنندگی سیدامیر سیدزاده از تهیه‌کنندگان سینما و هنرمندان خراسانی است که در بخش نگاه نو جشنواره سی و دوم به نمایش درآمد و با استقبال خوب خانواده هنرمندان خراسانی مواجه شد.

این مراسم که با حضور عوامل فیلم ناخواسته چون؛ سیدامیر سیدزاده(تهیه کننده)، برزو نیک نژاد(کارگردان)، محمدحسین لطیفی(مشاور کارگردان)، ستاره اسکندری، مهرداد صدیقیان و محمد سیدزاده(بازیگران فیلم) و هوشنگ توکلی، مهدی صباغی، جواد افشار و همسر امیر قویدل رییس فقید هیات مدیره مجمع هنرمندان خراسان جمعی از هنرمندان برگزار شد، از عوامل فیلم قدردانی ولوح تقدیر این مجمع به ایشان اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز