خبرگزاری کار ایران

جیرانی در پاسخ به کوشکی:

تفکر کوشکی فقط ۴ میلیون رای آورده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۸۷

کوشکی باید پپذیرد که نماینده همه‌ی تفکر انقلابی و اسلامی نیست و تفکر وی فقط ۴ میلیون رای آورده است. ۲۴ میلیون نفر به ادبیات دیگری رای دادند. گروهی که رای نیاوردند باید براساس ادبیات گروهی که رای آورده، حرفش را تنظیم کند.

ایلنا: فریدون جیرانی با حضور در برنامه هفت سینمایی خواستار تحمل همه سلایق در سینما شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کارگردان فیلم سینمایی من مادر هستم که فیلمش در برنامه مناظره شبکه اول سیما مورد انتقاد جدی محمد صادق کوشکی قرار گرفته بود، در پاسخ به وی گفت: آقای کوشکی باید پپذیرید که نماینده همه‌ی تفکر انقلابی و اسلامی نیست و تفکر وی فقط ۴ میلیون رای آورده است.

وی ادامه داد: ۲۴ میلیون نفر به ادبیات دیگری رای دادند و باید گروهی که رای نیاوردند براساس ادبیات گروهی که رای آورده است؛ حرف خودش را تنظیم کند.

وی با اشاره به وضعیت امروز سینمای ایران گفت: امروز ما همه نیاز داریم که همدیگر را تحمل کنیم. باید دوستان سینماگر در برنامه مناظره کنار کوشکی بنشینند و با او بحثکنند.

وی ادامه داد: علی معلم باید نظرات مخالف حاتمی کیا را تحمل کند و حاتمی کیا هم باید رای داوران را بپذیرد. باید طرفداران عصبانی نیستم قبول کنند که فیلم شیار ۱۴۳ فیلم اول مردمی است و طرفداران فیلم شیار ۱۴۳ نیز قبول کنند که فیلم عصبانی نیستم طرفدارانی دارد که در رده سوم فیلم‌های مردمی است و همه باید قبول کنیم که سینما از سلیقه‌های مختلف تشکیل شده است.

جیرانی با اشاره به تاریخچه‌ی جشنواره فیلم فجر گفت: تا زمانی که سیدمحمد بهشتی؛ دبیر جشنواره فیلم فجر بود، جشنواره سمت سو داشت و کاملا جریان ساز بود اما زمانی که مدیران اصلاحات آمدند؛ درجه‌بندی برداشته شد و اکران بندی هم براساس جشنواره برداشته شد و بعد‌ها سمت و سوی جشنواره را داور‌ها تعیین کردند.

وی ادامه داد: تنها نکته مشترک جشنواره فیلم فجر در همه سال‌ها این بود که مصلحت‌گرایی در جشنواره وجود داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز