خبرگزاری کار ایران

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران اعلام کرد:

هدف حمله کنندگان به سینما، تمامیت سینمای ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۱۷

کانون کارگردانان سینمای ایران از مسوولین سینمایی نیز انتظار دارد در همراهی با اکثریت اهالی سینما قاطع‌تر و راسختردر مقابل فشارهای وارده بایستند.

ایلنا: شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران بدنبال حملات اخیر به سینمای ایران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه که نسخه ای از آن برای ایلنا ارسال شده است بدین شرح است:

حمله گسترده‌ای که در هفته‌های اخیر به بهانه نمایش برخی فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر به کلیت سینمای ایران و مسوولین فعلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز گشته هدفی جز آشفته کردن فضای امیدوار کننده‌ای که در کل جامعه ایران و بخصوص در عرصه فرهنگ و هنر آغاز شده ندارد. برخورد توهین آمیز با فیلمسازان شاخص و ارزشمند سینمای ایران، نه حمله به یک یا چند فرد که تمامیت سینمای شریف ایران را نشانه گرفته است.
کانون کارگردانان سینمای ایران به تجربه دریافته است که هر گونه هجمه سازمان یافته به کلیت سینمای ایران بیش از هر زمان باعثوفاق خانواده سینما در جهت حمایت از هویت سینمای ایران می‌گردد و از مسوولین سینمایی نیز انتظار دارد در همراهی با اکثریت اهالی سینما قاطع‌تر و راسخ‌تر در مقابل فشارهای وارده بایستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز