خبرگزاری کار ایران

شمارهٔ ۴۹ مجلهٔ بیست و چهار منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۸۰

در صفحات سینمای دنیا شمارهٔ اسفندماه ۲۴ مجموعه مطالبی دربارهٔ جدید‌ترین فیلم‌های اکران شده در سینماهای جهان منتشر شده است.

ایلنا: شمارهٔ ۴۹ مجلهٔ ۲۴ با پرونده‌ای دربارهٔ سی و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر منتشر شد.

به گزارش ایلنا، مرور لحظه به لحظه‌ِی ۱۰ روز جشنواره، گزیده‌ای از حرف‌ها و اتفاقات نشست‌های جشنواره‌ای، نظرخواهی از منتقدان و نویسندگان سینمایی دربارهٔ بهترین‌ها و بدترین‌های جشنواره به همراه چند یادداشت از مهم‌ترین مطالب این پرونده است. تصویر روی جلد شماره‌ِ جدید ۲۴ به همین مناسب به عکسی از رضا عطاران و مریلا زارعی اختصاص یافته که در جشنوارهٔ امسال برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن شدند.

در صفحات سینمای دنیا شمارهٔ اسفندماه ۲۴ مجموعه مطالبی دربارهٔ جدید‌ترین فیلم‌های اکران شده در سینماهای جهان منتشر شده است. یادداشتی به بهانهٔ مرگ فیلیپ سیمور هافمن و تخمینی دربارهٔ فیلم‌های حاضر در جشنوارهٔ کن ۲۰۱۴ هم در این بخش از مجله منتشر شده است. پروندهٔ فیلم ماه سینمای دنیا هم به مجموعه مطالبی درباره‌ِ فیلم جاذبه اختصاص دارد؛ گفت‌وگو با آلفونسو کوآرون و ساندرا بولاک، جاذبه چگونه ساخته شد، امانوئل لوبزکی در پنج نما و یادداشت‌هایی از تاد مک‌کارتی، جیمز براردینلی، آرش خوش‌خو و حسین معززی‌نیا عناوین مهم‌ترین مطالب این پرونده است.

در بخش کارگاه جدید‌ترین قسمت کارگاه آموزش نقدنویسی و گفت‌وگو با ابوالحسن داودی دربارهٔ اولین فیلمش، سِفر عشق، منتشر شده است. بخش نوستالژی هم به مرور یک خاطره از پی‌تر بیسکایند، یک عکس از لارنس الیویه و ویوین لی، یک سکانس از ریو براوو و بازنگری موسیقی جیمزباند و فیلم همسر مهدی فخیم‌زاده اختصاص دارد.

در صفحهٔ اشیاء از آنچه در فیلم‌ها می‌بینید به شما نزدیک‌ترند! هم شرمین نادری، محسن آزرم، جواد رسولی و سپینود ناجیان یادداشت‌هایی دربارهٔ چند «حلقه» ‌ی مشهور در تاریخ سینما نوشته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز