خبرگزاری کار ایران

برای فیلم برداری فضاهای خارجی؛

شهرموشها به خوزستان رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۴

تاکنون بیشتر از ۸۵ درصد ازصحنه‌های فیلم شهر موشها جلوی دوربین رفته و مصطفی خرقه پوش به صورت همزمان تدوین فیلم را شروع کرده است.

ایلنا: با اتمام فیلمبرداری از لوکیشن‌های داخلی پروژه سینمایی شهر موش‌ها در بوستان ولایت٬ فضای خارجی این فیلم در شهر‌های شوش‌تر، دزفول و ملک آباد فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش ایلنا، منیژه حکمت تهیه کننده فیلم سینمایی شهر موش‌ها با بیان این مطلب گفت: گروه ساخت دکور از دهم بهمن ماه در استان خوزستان مستقر شده‌اند و با ساخت دکور و آماده شدن شرایط، کارگردان٬ عروسک‌گردان‌ها و گروه تولید از اول اسفندماه برای فیلمبرداری فضای خارجی فیلمنامه٬ راهی شهرهای شوش‌تر، دزفول و ملک آباد می‌شوند.

تهیه کننده فیلم شهر موش‌ها دلیل انتخاب استان خوزستان را طبیعت زیبا و آب و هوای مناسب این منطقه عنوان کرد و گفت: حضور شهر موش‌ها در خوزستان با استقبال مردم فرهنگ دوست این استان مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم در تابستان سال آینده اکران می‌شود افزود: تاکنون بیشتر از ۸۵ درصد از این فیلم جلوی دوربین رفته و مصطفی خرقه پوش به صورت همزمان تدوین فیلم را شروع کرده است.

حکمت همچنین از عقد قرارداد با علیرضا علویان برای طراحی صدا، صداگذاری و میکس صدای عروسک‌های فیلم شهر موش‌ها خبر داد و گفت: فیلم سینمایی شهر موش‌ها یک پروژه ملی است که تلاش داریم در ساخت آن از بهترین‌های سینمای ایران برای همکاری دعوت کنیم. عقد قرارداد با آقای علویان برای صداگذاری و میکس صدای فیلم در همین راستا می‌باشد.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینما با تشکر از مدیران ارشد استان خوزستان برای همکاری با ساخت این پروژه اظهار داشت: فیلم سینمایی شهر موش‌ها سازنده خاطره جمعی چند نسل مختلف است که حضور آن در خطه سرافراز جنوب کشور می‌تواند این شهر‌ها را نیز در این خاطره فراگیر شریک سازد.

فیلم سینمایی شهر موش‌ها از ۵ مهر ماه سال جاری به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مشترک منیژه حکمت و علی سرتیپی در ۴ آشیانه هواپیما در بوستان ولایت آغاز شده است.

سایر عوامل شهر موش‌ها به ترتیب زیر است:
کارگردان: مرضیه برومند
فیلمنامه: فرهاد توحیدی
مدیر هنری و طراح دکور: محسن شاه ابراهیمی
تدوین: مصطفی خرقه پوش
موسیقی: بهرام دهقانیار
مدیر فیلمبرداری: کاوه شاه محمدلو
طراحی صدا، صداگذاری و میکس صدا: علیرضا علویان
مدیر تولید: جعفر عروجی
سرپرست صداپیشگان: آزاده‌پور مختار
طراح و سرپرست کارگاه عروسک سازی: مرضیه محبوب
طراح لباس: نازنین توسلی
جلوه‌های ویژه کامپیوتری: رضا میثاقی
دستیار کارگردان: روزبه سجادی حسینی
گروه برنامه ریزی: نوید کریم زاده - محمد مرعشی
شعر و ترانه: هنگامه مفید
سرپرست عروسک گردان‌ها: محمد اعلمی
روابط عمومی: محرم براتی
تهیه ۲: بهرنگ تنکابنی
مجری طرح: مهشید آهنگرانی
تهیه کنندگان: منیژه حکمت - علی سرتیپی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز