خبرگزاری کار ایران

استقبال از فیلم عصبانی نیستم در جشنواره فیلم برلین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۷۰

فیلم سینمایی عصبانی نیستم در بخش پانوراما ی جشنواره فیلم برلین به نمایش در آمد و مورد استقبال قرار گرفت. نکته مهم در این نمایش حضور نوید محمد‌زاده و باران کوثری به عنوان دو بازیگر اصلی فیلم به همراه رضا درمیشیان کارگردان فیلم با لباسهای متفاوت و قابل قبول است.

ایلنا: فیلم سینمایی عصبانی نیستم به کار گردانی رضادرمیشیان به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین جشنواره «برلین» به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم سینمایی عصبانی نیستم در بخش پانوراما ی جشنواره فیلم برلین به نمایش در آمد و مورد استقبال قرار گرفت.

نکته مهم در این نمایش حضور نوید محمد‌زاده و باران کوثری به عنوان دو بازیگر اصلی فیلم به همراه رضا درمیشیان کارگردان فیلم با لباسهای متفاوت و قابل قبول است.

فیلم عصبانی نیستم در سیو دومین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد درایفت جایزه در چند بخش بود اما در مراسم اختتامیه از سوی دست‌اندرکاران جشنواره‌ اعلام شد که تهیه‌کننده فیلم به خاطر حاشیه‌ها و برای حفظ آرامش سینما، فیلمش را از رقابت خارج کرده است.

فیلم عصبانی نیستم داستان نوید، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا عصبانی نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش ستاره را از دست ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز