خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه موسسه فرهنگ تماشا در مورد فیلم سینمایی رستاخیز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۱

در اطلاعیه موسسه فرهنگ تماشا در مورد فیلم سینمایی رستاخیز تاکید شد: هیچ یک از مراجع بزرگوار تقلید، بویژه حضرت آیت الله سیستانی درجریان این فیلنامه قرار نداشته‌اند.

ایلنا: موسسه فرهنگ تماشا در مورد فیلم سینمایی رستاخیز توضیح تازه‌ای ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در این توضیح آمده: پیرو مطالب منتشر شده در سایتهای خبری در مورد فیلم سینمایی رستاخیز، بدینوسیله اعلام می‌گردد که:

۱ هیچ یک از مراجع بزرگوار تقلید، بویژه حضرت آیت الله سیستانی درجریان این فیلنامه قرار نداشته‌اند.

۲ فیلنامه فیلم رستاخیز از سال ۱۳۷۲ تا شروع تولید این فیلم در سال ۱۳۸۸ و در طول فرایند پژوهش و نگارش، از سوی کارشناسان، علما، نخبگان و مورخین مورد بررسی قرار می‌گرفت و نظرات ایشان در نگارش نسخه‌های بعدی اعمال می‌شد که این روند تا پایان ساخت فیلم ادامه داشته است.

۳ سرمایه گذاری انجام شده در این فیلم توسط جمعی از شیعیان علاقمند و ارادتمند به ساحت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایران وکشورهای مختلف انجام شده است.

در پایان سازندگان فیلم رستاخیز که با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت علیهما السلام در جهان، اقدام به ساخت این فیلم نموده‌اند، امید دارند حاصل این کار گامی در جهت نشر این معارف نورانی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز