خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از سینماهای مردمی؛

استقبال از " شیفتگی "، " تمشک " و " انارهای نارس " در سینماهای مردمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۰

در هنگام نمایش فیلم سینمایی رد کارپت در سینما فرهنگ به دلیل پخش نشدن زیرنویس فیلم؛ رضا عطاران به مدیر سینما فرهنگ اعتراض کرد و خواستار اصلاح روند نمایش فیلم شد / قطع فیلم تمشک در زمان نمایش؛ در بعضی سالن‌ها در ۱۰ دقیقه پایانی؛ اعتراض شدید سالور را بدنبال داشت.

ایلنا: جشنواره فیلم فجر درحالی به روزهای میانی خود رسیده که با ورود فیلم‌های جدید از کارگردانان جوان استقبال از فیلم‌ها بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم سینمایی شیفتگی شب گذشته در سینما فرهنگ و در دو سانس به نمایش درآمد و ساعت ۸ شب نیز در اریکه ایرانیان به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

* نمایش فیلم در سینما فرهنگ با وجود آنکه در ساعت ۱۴ ظهر بود و برف باریده بود اما با استقبال خوبی مواجه شد و سالن کاملا پرشده بود در سانس شب نیز گروهی ایستاده و یا با نشتن روی پله‌ها فیلم را نگاه می‌کردند.

* در هنگام نمایش فیلم در سینما فرهنگ؛ علی زمانی عصمتی(کارگردان فیلم) و رویا تیموریان(بازیگر فیلم) به همراه سایر بازیگران فیلم نیز در سالن حاضر بودند و بعداز نمایش فیلم با تماشاگران به گفتگو نشستند.

* فیلم سینمایی تمشک به کارگردانی سامان سالور نیز در پردیس سینمایی ملت زندگی و فلسطین مورد استقبال قرار گرفت و مخاطبان با فیلم ارتباط خوبی برقرار کردند هر چند قطع فیلم در بعضی سالن‌های سینمایی در۱۰ دقیقه پایانی؛ اعتراض شدید سالور را بدنبال داشت.

* پژمان بازغی و آنا نعمتی(بازیگران فیلم سینمایی انارهای نارس) با حضور در سینماهای مردمی نمایش دهنده فیلم با مخاطبانشان گفتگو کردند.

* فیلم سینمایی زندگی جای دیگر است نیز شب گذشته در سینما پایتخت به نمایش درآمد اما تشویق‌های گروهی از طرفداران منوچهر هادی و عوامل فیلم باعثبوجود آمدن تنش در زمان نمایش فیلم و ناراحتی تعدادی از مخاطبان شد.

* در هنگام نمایش فیلم سینمایی رد کارپت در سینما فرهنگ به دلیل پخش نشدن زیرنویس فیلم؛ رضا عطاران به مدیر سینما فرهنگ اعتراض کرد و خواستار اصلاح روند نمایش فیلم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز