خبرگزاری کار ایران

پوستر انگلیسی فیلم متروپل رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۹

طراحی پوستر فیلم متروپل را احمدرضا شجاعی انجام داده است که تاکنون طراحی پوستر فیلم‌هایی از قبیل وقتی همه خوابیم(بهرام بیضایی)، سنتوری(داریوش مهرجویی)، دایره زنگی(پریسا بخت آور) را به عهده داشته و امسال نیز با پوستر فیلم خانوم(تینا پاکروان) در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

ایلنا: پوستر انگلیسی فیلم «متروپل» جدید‌ترین ساخته مسعود کیمیایی برای بازار فیلم و اکران خارج از کشور رونمایی شد. پوس‌تر ایرانی این فیلم که این برای اولین بار در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره بین المللی فیلم فجر به روی پرده می‌رود در روزهای آینده آماده خواهد شد.
به گزارش ایلنا، طراحی این پوستر را احمدرضا شجاعی انجام داده است که تاکنون طراحی پوستر فیلم‌هایی از قبیل وقتی همه خوابیم(بهرام بیضایی)، سنتوری(داریوش مهرجویی)، دایره زنگی(پریسا بخت آور) را به عهده داشته و امسال نیز با پوستر فیلم خانوم(تینا پاکروان) در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
فیلمبرداری بیست و نهمین فیلم مسعود کیمیایی با نام موقت «متروپل» شامگاه ۲۹ تیر ماه در تهران آغار شد. این کارگردان در افتتاحیه این فیلم اعلام کرد شخصیت اصلی فیلمش یک زن است چرا که دیگر مردهای فیلم‌های او پیر شده‌اند و در‌‌ همان سینمای تخریب‌شده «متروپل» مانده‌اند. او درباره دلیل انتخاب سینما «متروپل» به عنوان لوکیشن اصلی فیلمش نیز گفت: این سینما تاثیر بسیاری بر روحیه من گذاشت و آرام آرام به سمت سینمای از دست رفته، ‌ خیابان از دست رفته و محله از دست رفته، رفتیم و این کمک زیادی به من کرد.
مهناز افشار، محمدرضا فروتن ‌، پولاد کیمیایی‌، ساعد سهیلی، شقایق فراهانی‌ و سحر دولت‌شاهی از بازیگران اصلی فیلم هستند و تقریبا ۱۰ نفر از بازیگران هم از مدرسه آزاد بازیگری هستند که بخشی از این‌ها، افراد پشت‌ دوربین را تشکیل می‌دهند.
علیرضا زرین‌دست به عنوان فیلمبردار، ششمین فیلمی است که با مسعود کیمیایی همکاری می‌کند. برای صدا اسحاق خانزادی در کنار مسعود کیمیایی قرار گرفته و سعید ملکان اولین تجربه همکاری با این کارگردان را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز