خبرگزاری کار ایران

کدام فیلم در کدام استودیو است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۳۱

استودیوها و لابراتورهای پیشگامان سینمای آریا، بدیع و روشنا همزمان فیلم‌های سینمایی سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر را آماده نمایش می‌کنند.

ایلنا: در آستانه برگزاری سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر یکی از مکان‌هایی که این روزها رفت و آمد سینماگران در آنها زیاد است؛ استودیوهای صدا و لابراتورهای فیلم است. در این میان بعضی از لابراتورها بسیار شلوغ هستند و بعضی دیگر تعداد کمتری فیلم را پذیرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استودیوو و لابراتور شرکت پیشگامان سینمای آریا هم اکنون درحال آماده سازی فیلم‌های چمران به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، زندگی خصوصی آقای محمودی و بانو و مهمان داریم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور است. این فیلمها مراحل پایانی آماده سازی خود را طی می‌کنند.

همچنین فیلم‌های سینمایی انارهای نارس؛ امروز؛ بیگانه؛ ناخواسته؛ عضبانی نیستم؛ طبقه حساس، ماهی و گربه در این استودیو در حال انجام مراحل فنی است. فیلم ملبورن نیز در همین استودیو درحال تصحیح رنگ است و هومن بهمنش فیلمبردار فیلم در این مرحله حضور دارد.

در لابراتور بدیع نیز فیلم‌های سینمایی متروپل به کارگردانی مسعود کیمیایی و فیلم سینمایی روزگار عشق و خیانت؛ سیزده؛ ۵ ستاره؛ خانه کنار آب درحال طی کردن مراحل فنی هستند.

در استودیو روشنا نیز فیلم‌های برف؛ خط ویژه، کلاشینکوف، اشباح، لامپ صد؛ دو ساعت بعد، مهرآباد، آگهی تسلیت، همه چیز برای فروش درحال انجام مراحل فنی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز