خبرگزاری کار ایران

حسین یاری در «مزار شریف» بازی می‌کند

کد خبر : ۱۳۶۱۵۱

«مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده؛ فیلمی درباره شهادت دیپلمات‌های ایرانی در افغانستان است.

ایلنا: حضور حسین یاری به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده قطعی شد.

به گزارش ایلنا، پیش تولید فیلم «مزار شریف» از مدتی پیش شروع شده و گروه تولید مشغول ساخت دکور در سوله ای اطراف تهران هستند. ساخت دکورهای این فیلم به زودی به پایان می‌رسد. پیشتر عوامل دیگر فیلم انتخاب شده‌اند و یاری اولین بازیگری است که برای حضور در این فیلم انتخاب شده است.

حسین یاری بازی در فیلم‌های سینمایی «سعادت آباد»، «ابرهای ارغوانی»، «نغمه»، «دنیای وارونه»، «پرنده باز» و مجموعه‌های «شب دهم»، «روشنتر از خاموشی»، «قلب یخی» و … را در کارنامه دارد. این بازیگر پیشتر در مجموعه «مثل هیچکس» و فیلم «پرواز خاموش» با برزیده همکاری کرده بود.

تاکنون حضور علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری، مشکین مهرگان مدیر هنری، حسن زاهدی مدیر صدابرداری، مسعود فیروزه مدیر تولید، امیررضا معتمدی مدیر جلوه های ویژه بصری، حسین فلاح دستیار و برنامه ریز در این پروژه قطعی شده است. فیلمنامه را مهدی شیرزاد نوشته و منوچهر شاهسواری تهیه کننده «مزار شریف» است. فیلمبرداری محصول تازه حوزه هنری بهمن ماه شروع می شود.

«مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده فیلمی درباره شهادت دیپلمات‌های ایرانی در افغانستان است. حسن برزیده ساخت فیلم‌های «دکل»، «روایت سه‌گانه»، «پرواز خاموش» و … را برعهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز