خبرگزاری کار ایران

نمایش «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» در آمریکا

کد خبر : ۱۳۶۰۹۹

فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» اولین فیلم ایرانی است که در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم ارواین رقابت می‌کند. تا پیش از این هیچ فیلمی از ایران در این جشنواره پذیرفته نشده بود.

ایلنا: فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم ارواین آمریکا حضور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» اولین فیلم ایرانی است که در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم ارواین رقابت می‌کند. تا پیش از این هیچ فیلمی از ایران در این جشنواره پذیرفته نشده بود.

فیلم «هیس!» روز چهارشنبه ۲۵ دیماه ساعت ۸ شب در جشنواره ارواین اکران می‌شود و بعد از نمایش فیلم جلسه پرسش و پاسخ با حضور پوران درخشنده که هم اکنون برای اکران این فیلم در آمریکا به سر می‌برد؛ برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم ارواین، از ۲۰ تا ۲۶ دیماه سال جاری در سینما لاگونا هیلز اورنج کانتی در کشور آمریکا برگزار می‌شود.

جشنوارۀ فیلم ارواین قدرت شیوه‌های بیان فردی و دیدگاه‌های گوناگون را تجلیل می‌کند و خود را متعهد کرده که بهترین فیلم‌های سراسر جهان را در اورنج کانتی گردهم آورد.

پیش از این فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» اکران موفقی در آمریکا و کانادا داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز