خبرگزاری کار ایران

مهران مدیری:

در مجموعه " شوخی کردم " مشکلات فرهنگی کشور را گفتم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۲۸

هدف از ساخت مجموعه " شوخی کردم " این بود تا بخشی از مشکلات فرهنگی کشور مطرح شود. یک سمت حرفمان به طرف مسئولین در همه زمینه‌ها و بخش دیگر مردم و فرهنگمان است.

ایلنا: مراسم رونمایی از سریال " شوخی کردم " عصر امروز(۱۴ دی) درحالی برگزار شد که مهران مدیری ساخت مجموعه‌ها در شبکه نمایش خانگی را بسیار سخت توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهران مدیری با اشاره به ویژگی‌های سریال " شوخی کردم " گفت: سریال شوخی کردم شامل ۱۸ دی وی دی دو قسمتی و ۸۰ دقیقه‌ای است که با فاصله ۱۰ روز به صورت منظم پخش خواهد شد. از ۱۶ شهریور ماه تولید اولین مجموعه آن آغاز شده است و خشایار الوند، امیر مهدی ژوله، حمید برزگر و الهه زارع نژاد به عنوان نویسنده در این سریال حضور دارند. ضمن آنکه بیش از ۶۰ بازیگر در سریال حضور دارند.

وی ادامه داد: امروز فقط قصد داشتیم که دور هم جمع شویم و با حضور بازیگران این مجموعه؛ بخشی از شوخی کردم را ببینیم.

مدیری با تشکر از رسانه‌ها مخصوصاً خبرنگاران و عکاسان که پیگیر این مجموعه در طول این مدت افزود: " شوخی کردم " با یک ایده اولیه شروع شد که با نویسنده‌های آن به آن ایده شکل دادیم. در این سریال برخلاف مجموعه‌های قبلی با تم سیاسی و اجتماعی ایده‌ام را بیان کردم.

وی ادامه داد: هر مجموعه شامل دو قسمت است و هر قسمت به یک موضوع می‌پردازد و این موضوعات شامل خلاقیت، خشونت، اقتصاد، زندگی زناشویی و… است.

مهران مدیری ادامه داد: هدف از ساخت مجموعه شوخی کردم این بود تا بخشی از مشکلات فرهنگی کشور مطرح شود. یک سمت حرفمان به طرف مسئولین در همه زمینه‌ها و بخش دیگر مردم و فرهنگمان است.

وی در ادامه افزود: یکی از سخت‌ترین کارها در شبکه نمایش خانگی نظارت و مدیریت پخش است که در این مجموعه زحمت بر دوش فخریان بوده است. این مجموعه از فردا توزیع می‌شود و شاهد زحمات ایشان خواهیم بود.

مصطفی بصیری پخش کننده سریال نیز گفت: تلاش ما بر این بوده تا در اقتصاد هنر نیز فعالیت داشته باشیم. زحمات شبانه‌روزی برای این مجموعه کشیده شده و به طور قطع جواب خود را از مخاطب خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: امروز نگاه به طنز نگاه متفاوتی است. طنز واکنش ذهنی آدمی در برابر حدیثبلاغت بار جهان آدمی است.

در مراسم رونمایی سریال شوخی کردم که در هتل هما و با اجرای محمد سلوکی انجام شد، هنرمندانی همچون محمد احسانی، لاله اسکندری، علی قربان زاده، دلاره عباسی، داریوش اسدزاده، رابعه اسکویی، بیژن امکانیان، اشکان خطیبی، رضا جاویدنیا، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، خشایار الوند، محمد سلوکی، فاطمه هاشمی، نادر سلیمانی، هدی زین العابدین، محمد کاشانی، بهرام عظیمی، جمشید جهان زاده، سپند امیرسلیمانی، الهه حصاری، عباس یاری، هوشنگ گل مکانی، امین زندگانی، ملیکا عبدالرزاقی، مهراب قاسم خانی، شقایق دهقان، فرانک جنیدی، سروش صحت، ستاره پسیانی، مهران مدیری، رضا یزدانی، عارف لرستانی، مهدی ژوله و شبنم قلی خانی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز