خبرگزاری کار ایران

شادمهر راستین؛ رئیس شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان شد

کد خبر : ۱۳۳۵۵۷

در نوبت دوم رأی گیری، با اتفاق آرا علی اکبر قاضی نظام را به سمت نایب رئیس و خزانه دار انتخاب کردند.

ایلنا: شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران، در اولین نشست رسمی خود در روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۱۳۹۲، با اتفاق آرا شادمهر راستین را به ریاست شورای مرکزی برگزیدند. همچنین در نوبت دوم رأی گیری، با اتفاق آرا علی اکبر قاضی نظام را به سمت نایب رئیس و خزانه دار انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، حاضرین جلسه عبارت بودند از: ‌ علی اکبر قاضی نظام، رضا مقصودی، جابر قاسمعلی، شادمهر راستین، سید سعید رحمانی، محمدرضا گوهری، مهران کاشانی از اعضا اصلی شورای مرکزی، حسن مهدوی فر، عضو علی البدل، فرید مصطفوی و سیامک تقی‌پور بازرسان اصلی.

دورهٔ جدید شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران، در حالی کار خود را آغاز می‌کند که اعضا کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران در مجمع عمومی خود، مورخ سه شنبه سوم دیماه ۱۳۹۲، در انتخاباتی پرشور و کم سابقه که با حضور نزدیک به هفتاد درصد از اعضا واجد شرایط رأی دادند تشکیل شده بود، اعضا جدید شورای مرکزی را با آرائی قاطع انتخاب کردند.

طی اولین نشست رسمی شورای منتخب که در فضائی صمیمی و همگرا در محل خانه سینما شماره ۲ برگزار شد، انتخاب رئیس، نائب رئیس و خزانه دار با اتفاق آرا صورت پذیرفت.

این شورا، ضمن اعلام مراتب تشکر صمیمانه خود از تک تک اعضا فرهیخته و همراه کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران به واسطهٔ اعتماد و حضور کم نظیر و مؤثرشان، اعلام نمودند در انجام وظیفه خطیر خود که توسط بالا‌ترین و قدرتمند‌ترین مرجع تصمیم گیری کانون، یعنی مجمع عمومی به آن‌ها واگذار شده، با توجه ویژه به حفظ شئونات متعالی و استقلال صنفی، بر تقویت مراتب حرفه‌ای اعضا و ارتقا جایگاه صنفی این کانون مؤثر و قدرتمند که زمینه ساز تقویت و اقتدار بیش از پیش سینمای عزتمند ایران خواهد شد، ‌‌نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهند بست.

این شورا همچنین در پایان اولین نشست خود از مسئولان محترم و پرسنل گرانقدر خانه سینما، برای مساعدت، همکاری و زمینه سازی در برگزاری باشکوه مجمع عمومی، سپاسگزاری کردند.

نشست دوم شورای مرکزی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران، دو هفته دیگر برگزار می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز