خبرگزاری کار ایران

آبیار: شیار ۱۴۳ درباره نقش زنان در دفاع مقدس است

کد خبر : ۱۳۲۶۲۲

ساخت موسیقی فیلم شیار ۱۴۳توسط مسعود سخاوت دوست در حال انجام است و این فیلم قطعا به جشنواره فیلم فجر می‌رسد.

ایلنا: در حالی که موسیقی فیلم شیار ۱۴۳ در حال ساخت است؛ کارگردان آن از آماده سازی یک فیلمنامه اجتماعی برای ساخت خبر می‌دهد.

به گزارش ایلنا، نرگس آبیار(نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی شیار ۱۳۴) گفت: ساخت موسیقی فیلم شیار ۱۴۳توسط مسعود سخاوت دوست در حال انجام است و این فیلم قطعا به جشنواره فیلم فجر می‌رسد.

وی با بیان اینکه این فیلم درباره نقش زنان در دفاع مقدس است، درباره داستان فیلم توضیح داد: داستان فیلم برداشتی از رمان «چشم سوم» و داستان زندگی زنی به نام الفت است که چشم به راه فرزندش است که خبر خوشی برایش می‌رسد ولی امتحان بزرگی در پیش دارد.

آبیار درباره اینکه چرا شهرک مس سرچشمه و روستاهای اطراف آن را به عنوان لوکیشن انتخاب کرده است، گفت: این مکان به دلیل جذابیت‌هایی که دارد، به عنوان لوکیشن انتخاب شد.

آبیار با اشاره به حضور مجدد گلاره عباسی گفت: گلاره هم شخصیت خوبی دارد و هم خوب بازی می‌کند و همانطور که می‌دانید در فیلم قبلی‌ام هم بازی بسیار درخشانی را از او دیدیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه سابقه نویسندگی دارم همیشه یک فیلمنامه در دست دارم. فیلمنامه جدیدی با موضوع رئال اجتماعی را در دست دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز