خبرگزاری کار ایران

فیلم " فرشته‌ها با هم می‌آیند " از نیمه گذشت

کد خبر : ۱۳۲۳۹۹

فرشته‌ها با هم می‌آیند فیلمی درباره خانواده‌ای جوان است که جواد عزتی و نازنین بیاتی در آن نقش زن و شوهری جوان را بازی می‌کنند.

ایلنا: منوچهر محمدی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی فرشته‌ها با هم می‌آیند؛ است که به کارگردانی حامد محمدی ساخته می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدی ضمن بیان این مطلب که بیش از ۵۰ درصد از فیلم برداری انجام شده، گفت: همین مقدار آماده و به دفتر جشنواره ارائه شده است. فیلمبرداری این فیلم هم اکنون در بیمارستانی حوالی شهرری ادامه دارد اما به طور همزمان کار تدوین و صداگذاری هم انجام می‌شود.

نکته قابل توجه در این فیلم انتخاب مهیار علیزاده آهنگساز آلبوم حریق خزان به خوانندگی علیرضا قربانی برای ساخت موسیقی آن است.

در این فیلم جواد عزتی، نازنین بیاتی، الهام کردا، رضا ناجی و… بازی می‌کنند. فرشته‌ها با هم می‌آیند فیلمی درباره خانواده‌ای جوان است که جواد عزتی و نازنین بیاتی در آن نقش زن و شوهری جوان را بازی می‌کنند.

عوامل تولید فرشته‌ها با هم می‌آیند؛ عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، تهیه‌کننده: منوچهر محمدی، مشاور کارگردان: همایون اسعدیان، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، دستیار دوم کارگردان: نگار جنیدی، دستیار برنامه ریز: امید جزینی، منشی صحنه: ندا آصف، مدیرتولید: مجید کریمی، دستیار مدیر تولید: مهدی عراقی، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، دستیار محمد ابراهیمی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار صحنه و لباس: داوود امیر بهادری، مدیر صحنه: احمد عبدالهی، دستیار لباس: زهرا موسوی، مدیرفیلمبرداری: فرشاد محمدی، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووسی، طراح چهره‌پردازی: مهرداد می‌رکیانی، چهره پردازان: رضا عربی، مریم رخ افروز، صدابردار: ساسان نخعی، دستیار صدابردار: بردیا کربلایی، عکاس: مهدی دلخواسته، تصویربردار پشت صحنه: حسین محمدی.

این اولین فیلم بلند سینمایی حامد محمدی است که پیش از این فیلمنامه طلا و مس و حوض نقاشی را به نگارش در آورده است. این فیلم محصول حوزه هنری و به تهیه کنندگی منوچهر محمدی ساخته می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز