خبرگزاری کار ایران

«عصبانی نیستم!» تحویل جشنواره بین المللی فیلم فجر شد

کد خبر : ۱۳۰۵۴۷

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» ساخته رضا درمیشیان تحویل دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

ایلنا: فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» ساخته رضا درمیشیان تحویل دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

به گزارش ایلنا: فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» دومین فیلم بلند سینمایی رضادرمیشیان پس از «بغض» است که نسخه بازبینی آن دیشب پنج شنبه ۲۸ آذر یعنی دو روز قبل از پایان موعد مقرر تحویل دفتر جشنواره شد.

این در حالی است که با پایان تدوین «عصبانی نیستم!» توسط هایده صفی یاری طراحی صدای این فیلم توسط محمد رضا دلپاک در استودیو مون ادامه دارد و کلیه مراحل فنی فیلم در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر نسخه نهایی فیلم برای نمایش در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده شود.

این فیلم اجتماعی داستان دو جوان به نام‌های نوید و ستاره است که در تهران زندگی می‌کنند. باران کوثری نقش ستاره و نوید محمدزاده نقش نوید را بازی می‌کند و تعداد زیادی از بازیگران تئا‌تر آن‌ها را همراهی می‌کند.

فیلم برداری «عصبانی نیستم!» درمیشیان پنج شنبه ۲۴ مرداد آغاز و پس از ۵۲ جلسه فیلمبرداری ۱۹ مهر در سکوت خبری به پایان رسید.

تمام صحنه‌های این فیلم مستقل در تهران و در بیش از ۶۰ لوکیشن مختلف از شمالیترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران صورت گرفته است.

فیلم «بغض» اولین ساخته رضا درمیشیان علیرغم استقبال منتقدان و دریافت سه جایزه(بهترین کارگردانی، بهترین تدوین و بهترین فیلم برداری) از منتقدان و حضور موفق جهانی، نمایش در نزدیک به بیست جشواره بین المللی به بخش مسابقه جشنواره سی‌ام فیلم فجر راه نیافت!

باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، میثاق زارع، میلاد رحیمی، بهرام افشاری، امیررضامیرآقا، تینو صالحی، رضا کولغانی، وحیدقاضی زاهدی، عباس جمالی، امین می‌ری، مرجان قمری، سجاد تابش، احمد یاوری، پژمان کاشفی، محمد کارت، می‌ناکریمی جبلی، حامد شیخی، مهران میرزایی، اکبر لطیفی، سام رجبی، شیما بختیاری، کیارش خدا‌شناس، مهدی رودافشانی، امید محمدزاده، جواد جوینده میرزا و… بازیگران «عصبانی نیستم!» هستند.

«عصبانی نیستم!» از تولیدات مستقل سینمای ایران است. سینمای مستقل به این معنی که برای ساخت این فیلم از هیچ نهاد، سازمان، مرکز، موسسه، ارگان، شبکه، بنیاد دولتی و غیر دولتی هزینه، وام و کمک هزینه‌ای دریافت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز