خبرگزاری کار ایران

«زندانیان» در خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آید

کد خبر : ۱۲۹۷۴۱

«زندانیان»(Prisoners) محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی «دنیس ویلنیو» و تهیه شده در شرکت «برادران وارنر» است. دراین فیلم بازیگرانی چون «هیو جکمن»، «جیک جیلنهال»، «ماریا بیلو»، «ترنس هاوارد» و «ملیسا لئو» به ایفای نقش پرداختند.

ایلنا: فیلم سینمایی «زندانیان» به کارگردانی «دنیس ویلنوو» چهارشنبه ۲۷ آذر در خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌رود.

به گزارش ایلنا، در ادامه برنامه نمایش و نقد فیلم‌های اجتماعی - پلیسی جهان توسط موسسه ناجی هنر، این هفته فیلم سینمایی «زندانیان» به کارگردانی «دنیس ویلنوو» برای علاقه‌مندان به نمایش درمی‌آید.

«زندانیان»(Prisoners) محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی «دنیس ویلنیو» و تهیه شده در شرکت «برادران وارنر» است. در این فیلم بازیگرانی چون «هیو جکمن»، «جیک جیلنهال»، «ماریا بیلو»، «ترنس هاوارد» و «ملیسا لئو» به ایفای نقش پرداختند. داستان فیلم در خصوص گم شدن دو کودک در پنسیلوانیا و تحقیق برای یافتن آنهاست.

«زندانیان» اثر جدید این کارگردان کانادایی است که فیلم قبلی‌اش Incendies، در سال ۲۰۱۰ نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان شده بود. این فیلم که در گونه پلیسی - معمایی قرار می‌گیرد، بخت زیادی جهت کسب جوایز اسکار امسال دارد.

علاقه‌مندان جهت تماشای این فیلم می‌توانند چهارشنبه ۱۷ آذر ساعت ۱۷ به تالار استاد ناصری خانه هنرمندان مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز