خبرگزاری کار ایران

کارگردان سیاسی ترین مستندسالهای اخیر نامه نوشت؛

اکبری: بیایید با هم به تماشای الفبای سیاست بنشینیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۳

کارگردان فیلم مستند الفبای سیاست به عنوان جنجالیترین مستند سیاسی ۵ سال اخیر، از نماندگان مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است تا روز دوشنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۳ در سالن شماره یک سینما فلسطین به تماشای فیلم بنشینند.

ایلنا: محمدرضا(حمید) اکبری کارگردان مستند «الفبای سیاست» که سیاسی ترین مستند در سالهای اخیر است با انتشار نامه سرگشاده از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دعوت کرد تا به تماشای فیلم الفبای سیاست در جشنواره سینما حقیقت بنشینند.

به گزارش ایلنا متن نامه محمدرضا اکبری کارگردان فیلم مستند «الفبای سیاست» به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدین شرح است
جناب آقای لاریجانی ریاست محترم و کمیسیون محترم فرهنگی مجلس
با سلام
در این چند روز قلم‌های ناآگاه و وابسته به جریان‌های خاص که برهمگان مشخص است به قصد پنهان کردن مسائلی به کار افتاده‌اند و نا‌آگاه به امر ساختن فیلم‌های درون گفتمانی می‌تازند و بی‌هیچ درایتی استعدادهای این سرزمین را نادیده می‌گیرند.


جناب آقای مطهری، جناب آقای حداد عادل و نمایندگان دلسوز این مرز وبوم، از شما خواستارم تا یک بار برای همیشه و با هم به تماشای فیلم «الفبای سیاست» بنشینیم تا بدانیم که در برزخ ناجوانمردانه تحریم و ریاضت‌های اقتصادی، سورچرانی‌های ناجوانمردانه با بیت المال خیانت است و یا نقد درون گفتمانی و با درد و رنج و مشقت فیلم ساختن؟!

و یا با هزینه‌ای بسیار ناچیز در نکوهش اتاق جنگ آمریکا، افراطی‌گری، خشونت، جنگ و تحریم ناجوانمردانه فیلم ساختن؟!

فیلم مستند الفبای سیاست به عنوان جنجالی ترین مستند سیاسی ۵ سال اخیر، دوشنبه ۲۵ آذر ساعت ۱۳ در سالن شماره یک سینما فلسطین به نمایش در می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز