خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت وگو با ایلنا:

سینما ایران آتش گرفت / نجات ۲۰۰ تن از سینما

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۹

محل حادثه سقف تاسیسات سینما به مساحت ۵۰۰ متر مربع بود که به دلیل جنس کامپوزیت دچار حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سالن سینما بود.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش گرفتن سینما ایران و نجات ۲۰۰ تن خبر داد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌و‌گو با ایلنا، از آتش سوزی در سینمای ایران واقع در خیابان شریعتی، خیابان بهار خبر داد و گفت: در ساعت ۱۸:۵۱ این آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود که به دلیل کثرت تماس‌ها ۷ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۵ ایستگاه حریق، دو گروه نجات و دستگاه نردبان و دو دستگاه خودروی تنفسی اعزام شد.

وی با بیان اینکه به تشخیص فرمانده گروه ۵ ایستگاه به همراه یک دستگاه نردبان برای خاموشی حریق وارد کار شدند، افزود: محل حادثه سقف تاسیسات سینما به ۵۰۰ متر مربع بود که به دلیل جنس کامپوزیت دچار حریق شده بود و آتش در حال سرایت به سالن سینما بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه دود زیادی در محوطه سینما وجود داشت، تصریج کرد: ۲۰۰ نفر در سالن سینما وجود داشتند که در گام نخست آتش نشانان این افراد را بدون هیج مصدومی از سالن سینما خارج کردند.

ملکی تاکید کرد: در این حادثه تنها یک آتش نشانان از ناحیه گردن دچار آسیب شد که آن فرد نیز در محل مداوا شد. آتش در سینما اطفا شد. عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز