خبرگزاری کار ایران

«مروا» در جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود

کد خبر : ۱۲۸۰۱۱

" مروا " به کارگردانی کریم فائقیان با حضور شاهین بهرام‌نژاد، غلامرضا فرج‌زاده، نجف کازرونی، علی قربانی، غلامحسین بارونی، فاطمه خرمایی‌پور، حسین قفلی، علی ضاحیان، هادی کازرونی و حسن غلامی ساخته شده است.

ایلنا: فیلم سینمایی «مُروا» به کارگردانی کریم فائقیان آخرین مراحل فنی را برای حضور در جشنواره فجر سپری می‌کند.

به گزارش ایلنا، فیلمبرداری این فیلم در یکی از محله‌های قدیمی شهربوشهر انجام شده است. «مُروا» درباره باورهای دینی و مذهبی مردمانی است که دلشان به هم نزدیک است. شخصیت‌هایی که در داستان این فیلم روایت می‌شوند هرکدام در تعزیه نقشی دارند. این فیلم با نگاه دینی و عاشورایی داستان خود را به تصویر می‌کشد.

«مُروا» محصول سازمان توسعه سینمایی سوره است که فرم حضور در بخش فیلم اولی‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر را پر کرده و احتمالا اولین نمایش آن در جشنواره است. محمدمهدی عسگرپور کارگردان فیلم «مه‌مان داریم»، «اقلیما» و «قدمگاه» مشاور کارگردان این پروژه است. احسان عبدی‌پور کارگردان فیلم سینمایی «تنهای تنهای تن‌ها» به عنوان بازیگردان با این فیلم همکاری کرده است.

شاهین بهرام‌نژاد، غلامرضا فرج‌زاده، نجف کازرونی، علی قربانی، غلامحسین بارونی، فاطمه خرمایی‌پور، حسین قفلی، علی ضاحیان، هادی کازرونی، حسن غلامی و… بازیگران این فیلم هستند.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده: غلامرضا احمدی، مدیرفیلمبرداری: کریم فائقیان، صدابردار: احسان نوبخت، صداگذار: لیلا خرمایی‌پور، طراح لباس و صحنه: ادریس عبدی‌پور، طراح گریم: جلال امیری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: زینب عربی، مدیر تولید: علیرضا حسن‌زاده فرد و مجری طرح: سید محمد حسین سیدزاده. محصول حوزه هنری.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز