خبرگزاری کار ایران

مجمع جهانی اهل بیت؛ کارگاه تخصصی آموزش ساخت فیلم برگزار می‌کند

کد خبر : ۱۲۷۵۲۶

شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها در روز اول به صورت فشرده با شگردهای فیلم‌نامه آشنا خواهند شد و پس از چکش‌کاری فیلم‌نامه‌هایشان در روز دوم در کارگاه کارگردانی حضور پیدا خواهند کرد.

ایلنا: مجمع جهانی اهل بیت دو کارگاه تخصصی آموزش ساخت فیلم کوتاه را در قم و تهران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد شکیبا‌دل(مدیر هنری جشنواره) با بیان این خبر گفت: این کارگاه‌ها به صورت فشرده و در چهار روز برگزار خواهند شد و مخصوص آن دسته از علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره است که از مقدمات ساخت فیلم کوتاه آگاهی دارند و فیلم‌نامه‌شان آماده است.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها در روز اول به صورت فشرده با شگردهای فیلم‌نامه آشنا خواهند شد و پس از چکش‌کاری فیلم‌نامه‌هایشان در روز دوم در کارگاه کارگردانی حضور پیدا خواهند کرد.

شکیبا‌دل افزود: در کلاس کارگردانی یک یا دو فیلم‌نامه منتخب؛ با حضور یکی از کارگردانان مشهور سینمای ایران و عوامل فیلم‌برداری به صورت عملی کارگردانی و فیلم‌برداری می‌شوند و در کارگاه تدوین به سینما‌گران جوان تدوین این فیلم‌ها آموزش داده می‌شود. بدین ترتیب در طی چهار روز به این هنرجویان علاقه‌مند به حضرت رسول(ص) همه آنچه باید درباره ساخت فیلم بدانند را آموزش خواهیم داد.

نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری اهل بیت(ع) با عنوان «جایزه بزرگ پیامبر اعظم(ص)» به همت مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و همکاری نهادهای فرهنگی و هنری برگزار می‌شود. این جشنواره در سه رشته فیلم کوتاه(در سه شاخه انیمیشن، داستانی و مستند)، فیلمنامه و تألیف و ترجمه کتاب به زبان انگلیسی(در دو شاخه سیره پیامبر و پاسخ به شبهات) برگزار خواهد گردید و جوایز ارزنده و بی‌نظیری به نفرات بر‌تر تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز