خبرگزاری کار ایران

خانه سینما از نمایشگاه تخصصی صنعت سینما حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۷۰

مدیرعامل خانه سینما اهداف برگزارکنندگان نمایشگاه صنعت سینما را همسو با بخشی از اهداف خانه سینما در خصوص تلاش برای رشد فنی سینمای ایران دانست و به همراهی خانه سینما در روند آماده‌سازی و برگزاری نمایشگاه تاکید کرد.

ایلنا: نخستین «نمایشگاه تخصصی صنعت سینما و تجهیزات وابسته»(ایران سینکس۹۲) از ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سالن میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ملاقاتی که بین دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه ایران سینکس و مدیرعامل خانه سینما در خصوص نمایشگاه تخصصی صنعت سینما صورت گرفت، محمدمهدی عسگرپور ضمن اعلام همراهی خانه سینما با این نمایشگاه در مورد اهمیت برگزاری این رویداد صنعتی - فرهنگی گفت: «در گذشته نهاد‌ها و افرادی تصمیم به برگزاری چنین نمایشگاهی گرفته بودند، که به دلایلی این امر محقق نشد. اینکه در حال حاضر بخش خصوصی بنا به دغدغه‌های فرهنگی تصمیم به انجام چنین کار بزرگی در سطح سینمای ایران می‌گیرد، قابل تقدیر است. تمام اصناف سینمایی کشور باید از این حرکت فرهنگی حمایت کنند و حداکثر تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن آن بکار بگیرند.»

مدیرعامل خانه سینما اهداف برگزارکنندگان نمایشگاه صنعت سینما را همسو بابخشی از اهداف خانه سینما در خصوص تلاش برای رشد فنی سینمای ایران دانست و به همراهی خانه سینما در روند آماده‌سازی و برگزاری نمایشگاه تاکید کرد.

پیش از این موزه سینما و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز از برپایی نخستین «نمایشگاه تخصصی صنعت سینما و تجهیزات وابسته»(ایران سینکس۹۲) استقبال و اعلام حمایت کرده ‌بودند.

بهمن برومند فارغ التحصیل کارگردانی سینما و مدیرعامل ساینا فیلم، نیز دبیری ستاد برگزاری نمایشگاه را به عهده گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز