خبرگزاری کار ایران

فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» دردانشگاه تهران به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۲۸

فیلم هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنندروز چهارشنبه ۱۳ آذرماه با حضور پوران درخشنده و مائده طهماسبی در دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران و پنج شنبه ۱۴ آذر ماه ساعت ۱۸ طی مراسمی در سینما جوان به نمایش در می آید.

ایلنا: فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه با حضور پوران درخشنده و مائده طهماسبی در دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران به اکران گذاشته می‌شود.
به گزارش ایلنا جلسه نمایش و نقد و بررسی فیلم «هیس!…» با حضور پوران درخشنده(کارگردان) و مائذه طهماسبی(بازیگر) روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه با حضور اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی در دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
گفتنی است؛ بعد از نمایش فیلم اساتید و دانشجویان دانشگاه فیلم «هیس!…» را از نظر جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و حقوقی مورد بحثقرار خواهند داد.

همچنین این فیلم روز پنج شنبه ۱۴ آذر ماه ساعت ۱۸ طی مراسمی در سینما جوان(مجموعه چمران) واقع در خیابان شریعتی بالا‌تر از پل صدر برای بنیاد خیریه پروین آراسته به نمایش در می‌آید.

در این مراسم پوران درخشنده کارگردان به همراه شیرین بینا، مائده طهماسبی، سارا بهارلو و غزل ذوالفقاری از بازیگران فیلم هم حضور دارند و در این ارتباط صحبت‌هایی انجام می‌دهند. همچنین پروین آراسته مدیر این بنیاد نیز سخنرانی خواهد داشت.

بنیاد خیریه آراسته هم اکنون خرج تحصیل ۱۷۵ دانشجو با استعداد و ممتاز را که خانواده آن‌ها بضاعت مالی ندارند متقبل شده است. سال گذشته این بنیاد مراسمی را برای تعدادی از دانشجویان پس از پایان مقاطع تحصیلی همچون کار‌شناسی برگزار کرد. این بنیاد تا مقطع دکتری نیز این دانشجویان را حمایت مالی می‌کند.


علاقه مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به گیشه سینما جوان مراجعه نمایند یا با تلفنهای ۲۲۱۷۰۶۳۱-۲۲۴۲۲۶۱۶ تماس حاصل فرمایند.
«هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» هم اکنون در آمریکا روی پرده است و در آن بازیگرانی چون طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی و… بازی می‌کنند. این فیلم در اکران سینماهای ایران با فروش بالای چهار و نیم میلیارد تومان روبرو شد.

در فیلم «هیس! دختر‌ها فریاد نمی‌زنند» مریلا زارعی، بابک حمیدیان، طنازطباطبایی، شهاب حسینی، جمشید هاشم‌پور، فرهادآییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، مجیدمشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، مهدی ماهانی، امیرآقایی و ستاره اسکندری ایفای نقش کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز