خبرگزاری کار ایران

شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل ابقا شدند

کد خبر : ۱۲۵۹۸۲

اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل عبارتند از سر کار خانم منیژه حکمت، سید غلامرضا موسوی، امیر حسین شریفی، عبدالله اسفندیاری، علی واجد سمیعی، غلامرضا آزادی.

ایلنا: مجمع عمومی انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران به عنوان تقدیر و تشکر از اعضای شورای مرکزی و با تشکر آنان را برای یک دوره دو ساله دیگر ابقاء کرد.
به گزارش ایلنا مجمع عمومی عادی با حضور اکثریت مطلق آرا تشکیل شد. در ابتدای جلسه آقایان امین تارخ، سلیمان علی محمد و بهرام محمدی‌پور به عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند.

سپس رئیس و اعضای شورای مرکزی گزارش فعالیت دوره گذشته را بیان داشتند. در ادامه یوسف صمدزاده بازرس انجمن گزارش دارد که در دوره گذشته ۱۰۲ جلسه توسط شورای مرکزی تشکیل شده و فعالیت شورا را مورد تائید و تاکید قرار داد. غلامرضا آزادی خزانه دار انجمن نیز اعلام کرد که خوشبختانه انجمن فقط متکی به دریافت وجه از اعضاء بوده است و بر اساس نظر شورای مرکزی هیچگونه وجهی از هیچ مرکز دولتی دریافت نکرده است. نمایندگان انجمن در تعاونی مسکن نیز گزارش خود را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه آقایان حسن قلی‌زاده، ناصر محمدی و مجید گلیان به عنوان هیات نظار به جمع هیات رئیسه اضافه شده و بحثانتخابات شورای مرکزی انجمن آغاز شد. جمعی از اعضای مجمع عمومی در جهت تقدیر و تشکر از زحمات شورای مرکزی و بازرس پیشنهاد دادند که کلیه آنان برای یک دوره دو ساله دیگر ابقاء شوند و این پیشنهاد به اتفاق آراء مورد تصویب کلیه حاضران قرار گرفت و به این ترتیب شورای مرکزی برای دو سال آینده ابقاء شدند.

اعضای شورای مرکزی انجمن تهیه کنندگان مستقل عبارتند از سر کار خانم منیژه حکمت، سید غلامرضا موسوی، امیر حسین شریفی، عبدالله اسفندیاری، علی واجد سمیعی، غلامرضا آزادی، رحمان رضائی، محمد رضا عالی پیام، غلامرضا گمرکی، خسرو امیر صادقی، محمد بانکی، و یوسف صمد‌زاده بازرس انجمن تهیه کنندگان مستقل می‌باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز